婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 238


1#
發表於 11-7-16 02:45 |只看該作者
同奶奶關係還可以,但對住阿媽真係攪唔掂.(以前見過講阿媽可以post呢度,希望唔会delect啦)

阿媽由大b出世已經搬咗過嚟凑b,家陣大b歲零,我就嚟又生第2個,所以佢一路都會喺度住.

唔好講番太耐以前嘅嘢,就喺今年就已經發生咗好多件麻煩事,當然全部關阿媽事.....

因為懷疑我老豆大陸有女人,佢哋十年前已經開始成日嘈交.....家陣成+週年喇,仲嘈緊,情況更差:

- 今年年初一果陣,佢番咗娘家半日,一番到嚟就黑晒口面......大佬呀,叫咗你唔好番去(因為佢同老豆已經反咗面,返去'棧'嘈)係都要番,好啦,番到嚟又黑晒面,我老公無義務睇你面口.

- 黑面一直維持到2,3月,有幾日又無啦啦話有嘢要返大陸,上完去返親嚟都係生人勿近咁嘅樣,跟住有一日我老豆就打俾我,好惡咁問係咪我同阿媽上佢大陸間屋打爛晒啲嘢.....收線後問阿媽咩事,佢仲好理直氣壯咁話'係吖,咁點吖'......原來佢除咗上去攪間屋之外,仲要攪銀行嘢(佢上面有户口要轉錢落香港,但户口係同老豆聯名,第一次上去攪果陣就發現密碼俾老豆改咗,嬲起上嚟就走去拆屋).....為免佢又藉詞上多幾鑊,老公就話陪佢上去一次攪掂佢.....又煩到我老公.

- 諗住攪掂啦,點知佢又攞咗一本佢哋香港户口嘅聯名存摺,攞晒入面啲錢之外,仲俾佢發現原來呢個户口link up住一個股票户口(老豆自己開),咁佢就賣晒啲股票諗住2日後收錢.....即晚老豆又打嚟嘈(因為佢唔聽電話,老豆就打俾我)關我咩事呀?

- 2日後同佢一齊出去(我係唔係都要出去買餸)去到銀行提錢,teller話筆錢唔郁得,原因係買咗第2隻股票.....咁梗係老豆買番股票唔俾佢攞錢啦,咁佢就要銀行落佢嘅手提做account contact number to confirm transaction/reminder(即係delect老豆嘅手提), 銀行果邊梗係唔想同pair 麻煩couple玩呢啲嘢啦,係咁勸佢唔好改......當然率之改咗啦......即晚老豆又打嚟,果陣就嚟食晚飯,老公都返咗嚟......老豆講多兩嘢,叫我交阿媽出嚟,否則上到嚟要斬要殺,我忍唔住鬧佢'你2個仔(我細佬)都唔騷你,家陣我已經好聲好氣同你講咁耐,你仲講埋啲咁嘅嘢?!我呢边有大有細,你知唔知醜呀' 氣頂到喊.....老公即時搶電話同佢講'阿外父,你個女家陣陀緊仔,我唔想佢有咩事,唔該你唔好再打嚟煩佢喇'

- 以為我阿媽會收手?佢呢個月頭收到個大陸租客嘅電話,話睇唔過眼老豆成日拖住條女上去收租定唔知咩嘢,阿媽就話唔好交租俾老豆,佢遲啲先至自己上去收.......有朝早就聽到佢喺電話不停大聲鬧,當然跟住幾日阿媽電話有勁call不過佢無聽,我就有個老豆嘅miss call.....唉,仲打嚟.....

- 呢單未完,嚟緊又話10月香港呢边有個聯名單位會完約/續租,阿媽又想攪嘢 eg.同租客講減租,而新包租婆係佢.....今朝同佢傾咗好耐,叫佢唔好攪住,因為原本我同老公都plan咗今年年尾11月度搬屋賣樓(唔夠住),如果老豆到時發癲,本來可以避開佢,但家陣timing 唔係好啱.....佢仲鬧番我轉頭,又話我好似講到佢跎衰我,佢應該番去個狗竇同個衰佬互斬........如果佢為咗我唔攪,佢會覺得好蝕好委屈.....

由我結婚開始,佢已經做咗好多麻煩嘢,我老公有眼睇,我對住老公真係好唔好意思/慚愧,喺出面做嘢巳經好煩好攰,我唔想佢更煩..........

至於阿媽,佢真係無體諒過我處境,我對佢已經好迁就,今時今日老豆咁樣固然唔啱,但阿媽都唔可以扮晒受害者周圍攪破壞......因為佢以前都出過軌,所以佢家陣呢种為自己出氣而完全無理我感受/破壞緊呢边屋企嘅行為真係好令我反感.....我真係唔想再有呢啲嘈交/鬧交電話喺呢度發生,但家陣我無可能叫佢唔好凑b返歸(因為佢哋已經水火不容反晒面,以前都真係試過家暴)......

唉,我仲有2個礼拜就生得,呢段時間簡直係杯弓蛇影,前日有人送嘢嚟,好大力咁叫門同拍門,度大門又無防盜眼,我惟有唔開門問邊個.....後來知道係送嘢嚟......mouth:

遲啲有2個b,我又未好番,如果佢又攪.......今朝嘈完,忍咗成日.....晏晝仲要同佢出去買生果買日用品.......好辛苦

講到呢度,好多謝各位用咁多時間睇晒,本人純粹借呢個平台抒發吓,並唔係唱衰屋企人或其他嘢,還望各位手下留情,切勿啟動任何駡戰.

多謝,祝各位生活安好.


大宅

積分: 2783


2#
發表於 11-7-16 03:43 |只看該作者

回覆:仲有兩個禮拜生得...但驚有突發家庭暴力...(超長,不喜勿入)

你都好慘喎mouth:




複式洋房

積分: 141


3#
發表於 11-7-16 04:30 |只看該作者
... ... 唔知講乜安慰你... ...



公爵府

積分: 26362

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-7-16 05:16 |只看該作者


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


5#
發表於 11-7-16 08:24 |只看該作者

回覆:仲有兩個禮拜生得...但驚有突發家庭暴力...(超長,不喜勿入)

好好休息生埋小B 先處理啦支持你!




禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-7-16 09:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13589


7#
發表於 11-7-16 09:16 |只看該作者
咩都唔好諗, 生咗個BB出來先算, 喺呢段時間, 佢哋2公婆的嘢唔好理。

講真嗰句, 你媽咪心情咁差, 佢會唔會成日對住BB都會好炆ga????? 咁會對小朋友唔係咁好喎。

有冇諗過請工人姐姐呀????


水晶宮

積分: 64430

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-7-16 10:09 |只看該作者
睇完都唔識安慰你,不過真係唔好太勞氣,萬大事都等生完座完月先算,上泥呻下會舒服D。好多人會支持你。


大宅

積分: 2000


9#
發表於 11-7-16 10:13 |只看該作者
唔好理佢地2個d恩怨住la...


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


10#
發表於 11-7-16 10:27 |只看該作者
樓主, 保重身體, 控制情緒, 大人的事大人理. 小朋友的事靠晒您.
某程度上你要置身事外. 保護自己同小朋友.
見你一獲打你一獲


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


11#
發表於 11-7-16 10:37 |只看該作者
如果叫你請工人,自己一家搬開,間唔中先同呀媽飲茶食飯,會唔會好衰呢?但俾我真係會咁做架。

叫佢兩個離婚,搞清楚財產分配,到時先再有一家人做~~~
日日是好日


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-7-16 10:53 |只看該作者
睇完
唔知點安慰你
不過......你媽咪係咪唔係咁適合湊小朋友?
有無諗過同佢分開住呀
成日咁嘈法對小朋友影響都大咕喎


大宅

積分: 2896


13#
發表於 11-7-16 11:38 |只看該作者
係呢度請左抒發左會好d架啦, bb同身體緊要, 唔好再理佢地啦, 宜家多d休息同輕鬆下


男爵府

積分: 6556

BK Milk勳章


14#
發表於 11-7-16 11:53 |只看該作者

回覆:仲有兩個禮拜生得...但驚有突發家庭暴力...(超長,不喜勿入)

真係一家唔知一家事,樓主,加油呀!




別墅

積分: 922


15#
發表於 11-7-16 12:01 |只看該作者
果然係家家有本難唸的經


伯爵府

積分: 17193


16#
發表於 11-7-16 12:08 |只看該作者
系囉,可唔可以請工人或陪月呀?我都覺得你亞媽唔適合湊細路,你而家乜都唔好理啦,佢兩個亞婆亞公加埋百幾歲啦,仲揾自己個女+D孫黎搞!


珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


17#
發表於 11-7-16 13:41 |只看該作者


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-7-16 16:50 |只看該作者
叫你阿媽出去住又唔得, 因為係你阿媽.....
所以你真係好煩呀.....好好仔保重


複式洋房

積分: 238


19#
發表於 11-7-16 17:04 |只看該作者
好多謝各位嘅回覆.

請容許我以point form回應:

1.叫阿媽走根本上係無可能,因為
a.好似過橋抽板,過唔到自己.
b.佢自己嘅錢未夠full paid買樓,我家陣無做嘢,而2個細佬都人工低做唔到mortgage,所以佢無第3個竇.
c.除非依家租埋屋俾佢住開(佢自己实唔会出錢)但又多筆無謂支出.

2.個仔好跟佢,佢亦照顧得幾好(除咗同我老豆開拖果陣)

3.唔會再叫佢哋離婚,因為兩個都唔肯出錢.

其實年頭果陣,老公已經話咗我阿媽咁煩不如唔使佢凑,即刻請菲/印傭又好,揾奶奶又好...我話睇多輪先啦...率之拖到家陣.

知就知佢唔會咁順攤实揾嘢攪,但都睇吓時候,佢又唔係唔知我哋年尾會搬,到時老豆揾唔到上門,做乜都得啦;

佢攪咁多嘢就為啖氣,但佢自己廾年前就已經出過軌,仲成幾年咁耐,果陣老豆要去第2度做嘢,幾個礼拜先返嚟一次,咁先至無穿...所以佢家陣成個受害者咁,又話老豆對佢唔住,我係好反感...

擺低老豆會揾上門呢樣嘢,剩係佢無理我感受/處境成日攪嘢,但自己又收拾唔到殘局呢吓,我真係好,但依家乜都做唔到,又未搬得,佢又仲係咁嘅態度...好想發癲.

依家除咗唔開心,仲心淡得好緊要,無論喺呢边我對得佢幾好,使幾多錢都係白費(衫褲鞋襪,身上所有飾物買過晒,鈡意睇嘅報紙雜誌,就連佢冲奶茶指定嘅煉奶我都張羅好晒)佢一啲都無改善到,今年開始仲好似變本加厲(成日想拉埋我去攪破壞 eg.上大陸拆屋果次,佢仲叫我上埋去幫佢手...果陣佢都知我已經大緊肚)....

我今日同佢講唔夠10句嘢,除咗問食乜嘢之外,真係好唔想同佢講嘢/見到佢,惟有匿埋喺房唔出廳...

唔好意思各位,我又呻到好長篇,但呢吓真係揾唔到其他地方講出嚟.

唔知好彩定唔好彩,呢幾日老公出trip,見唔到依家我咁嘅樣,否則又煩親佢.

多謝各位嘅寶貴時間,祝各sister生活安好.


複式洋房

積分: 238


20#
發表於 11-7-16 17:04 |只看該作者
好多謝各位嘅回覆.

請容許我以point form回應:

1.叫阿媽走根本上係無可能,因為
a.好似過橋抽板,過唔到自己.
b.佢自己嘅錢未夠full paid買樓,我家陣無做嘢,而2個細佬都人工低做唔到mortgage,所以佢無第3個竇.
c.除非依家租埋屋俾佢住開(佢自己实唔会出錢)但又多筆無謂支出.

2.個仔好跟佢,佢亦照顧得幾好(除咗同我老豆開拖果陣)

3.唔會再叫佢哋離婚,因為兩個都唔肯出錢.

其實年頭果陣,老公已經話咗我阿媽咁煩不如唔使佢凑,即刻請菲/印傭又好,揾奶奶又好...我話睇多輪先啦...率之拖到家陣.

知就知佢唔會咁順攤实揾嘢攪,但都睇吓時候,佢又唔係唔知我哋年尾會搬,到時老豆揾唔到上門,做乜都得啦;

佢攪咁多嘢就為啖氣,但佢自己廾年前就已經出過軌,仲成幾年咁耐,果陣老豆要去第2度做嘢,幾個礼拜先返嚟一次,咁先至無穿...所以佢家陣成個受害者咁,又話老豆對佢唔住,我係好反感...

擺低老豆會揾上門呢樣嘢,剩係佢無理我感受/處境成日攪嘢,但自己又收拾唔到殘局呢吓,我真係好,但依家乜都做唔到,又未搬得,佢又仲係咁嘅態度...好想發癲.

依家除咗唔開心,仲心淡得好緊要,無論喺呢边我對得佢幾好,使幾多錢都係白費(衫褲鞋襪,身上所有飾物買過晒,鈡意睇嘅報紙雜誌,就連佢冲奶茶指定嘅煉奶我都張羅好晒)佢一啲都無改善到,今年開始仲好似變本加厲(成日想拉埋我去攪破壞 eg.上大陸拆屋果次,佢仲叫我上埋去幫佢手...果陣佢都知我已經大緊肚)....

我今日同佢講唔夠10句嘢,除咗問食乜嘢之外,真係好唔想同佢講嘢/見到佢,惟有匿埋喺房唔出廳...

唔好意思各位,我又呻到好長篇,但呢吓真係揾唔到其他地方講出嚟.

唔知好彩定唔好彩,呢幾日老公出trip,見唔到依家我咁嘅樣,否則又煩親佢.

多謝各位嘅寶貴時間,祝各sister生活安好.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo