夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1004


1#
發表於 05-9-1 21:36 |只看該作者

奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

本帖最後由 ebab 於 11-3-28 15:30 編輯

.


別墅

積分: 594


2#
發表於 05-9-1 21:41 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

[size=xx-large]利是 :-( :-( :-(


子爵府

積分: 10954


3#
發表於 05-9-1 21:48 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

我都覺得比封利是佢就最好喇~費事陣間買左d佢唔like既野就'曬'鬼晒~


男爵府

積分: 6787


4#
發表於 05-9-1 22:10 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

we'll have dinner with her in a nice restaurant


大宅

積分: 3243


5#
發表於 05-9-1 22:18 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

我多數都係買衫比奶奶.


大宅

積分: 2474


6#
發表於 05-9-1 22:38 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

都係利是 :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 3324

2018復活節勳章


7#
發表於 05-9-1 22:59 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

未結婚之前我買過老行家既燕窩比奶奶既, 而家同佢一齊住之後好唔鐘意佢, 所以佢生日我都唔會買野比佢
傻豬大王  2005年6月27日 聯合出世 3.01kg/ 滿月~4.2kg/ 兩個月~5.8kg/ 三個月~6.5kg/ 四個月~7.1kg. 妹妹於2011年1月20日出世, 重2.79kg/ 滿月~3.92kg/ 兩個月~4.89kg/ 四個月~6.44kg/ 六個半月~7.33kg/ 一歲~8.61kg


大宅

積分: 4745


8#
發表於 05-9-1 23:23 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

姑奶會買禮物 , 我同老公只會俾利是 ...
但係我99年年都最鍾意我地封利是


大宅

積分: 1004


9#
發表於 05-9-1 23:31 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

本帖最後由 ebab 於 11-3-28 15:30 編輯

.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 05-9-2 00:16 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


11#
發表於 05-9-2 00:29 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

睇下你奶奶平時鍾意d咩野...我唔知我奶奶鍾意d咩...而且佢都唔係鍾意晒錢...所以上年佢生日...我地都係夾錢食飯...同埋同老公送盒夀土牌既禮盒比佢...好意頭...



[url=http://lilypie.com][img]


子爵府

積分: 11795

好媽媽勳章


12#
發表於 05-9-2 05:32 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

[size=large]無,簡直唔想見
該用戶已被刪除

13#
發表於 05-9-2 05:58 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2015


14#
發表於 05-9-2 10:13 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

無,老公俾錢出去食…毛我都唔會俾條佢呀…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 1824


15#
發表於 05-9-2 10:19 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

onon1022 寫道:
睇下你奶奶平時鍾意d咩野...我唔知我奶奶鍾意d咩...而且佢都唔係鍾意晒錢...所以上年佢生日...我地都係夾錢食飯...同埋同老公送盒夀土牌既禮盒比佢...好意頭...

我奶奶鍾意鑽石 :-( , 佢成日要我地送, 之前送金飾, 佢就話2日後唔見左, 要我地再送過, 今年佢話睇中左個鑽石介指 所以一到佢生日我就好頭痛, 吃又要吃貴過人, $2000晚餐佢都話cheap


大宅

積分: 4493


16#
發表於 05-9-2 13:43 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

siuwa 寫道:
[quote]
onon1022 寫道:
睇下你奶奶平時鍾意d咩野...我唔知我奶奶鍾意d咩...而且佢都唔係鍾意晒錢...所以上年佢生日...我地都係夾錢食飯...同埋同老公送盒夀土牌既禮盒比佢...好意頭...

我奶奶鍾意鑽石 :-( , 佢成日要我地送, 之前送金飾, 佢就話2日後唔見左, 要我地再送過, 今年佢話睇中左個鑽石介指 所以一到佢生日我就好頭痛, 吃又要吃貴過人, $2000晚餐佢都話cheap [/quote]

你奶奶都好貴呀wo~


洋房

積分: 348


17#
發表於 05-9-2 14:25 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

比錢最實際
不要勉強對方改變性格來遷就你, 只有引導對方改善自己來迎合你. 凡事無須太執著,執著只會添苦惱.


翡翠宮

積分: 76971


18#
發表於 05-9-2 14:30 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

無, 慳得就慳


大宅

積分: 3841


19#
發表於 05-9-2 14:33 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

唔洗送, 眾姑奶及老公都唔提或唔記得


翡翠宮

積分: 76971


20#
發表於 05-9-2 14:36 |只看該作者

Re: 奶奶生日, 你地通常送o羊禮物比佢?

me too

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo