跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1121


1#
發表於 11-7-20 11:42 |只看該作者
有無今年9月入讀雅麗斯下午班N1朋友仔呀


男爵府

積分: 5654


2#
發表於 11-7-20 12:38 |只看該作者
Yes, but am class ! 係唔係 26/8 有迎新講座?


大宅

積分: 1121


3#
發表於 11-7-20 13:52 |只看該作者
係呀,26/8 下午3點家長日;另外呢個星期六要返學校攞書包、校服


男爵府

積分: 5654


4#
發表於 11-7-20 14:27 |只看該作者
喂你點解選下午班 ???


大宅

積分: 1121


5#
發表於 11-7-20 20:03 |只看該作者
我個女好晏起身,讀下午班唔使咁趕


複式洋房

積分: 315


6#
發表於 11-7-28 13:49 |只看該作者

回覆:有無今年雅麗斯N1朋友仔

我個女會返pm,考不到am




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo