自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6985


1#
發表於 11-7-20 16:12 |只看該作者
會有咩好或唔好呢?
myphoto.jpg



點評

coco1234hk  咁似我個粒嘅..hehehe  發表於 11-7-21 12:04
wendy614  我都有一粒係腳底下d位置, 不過就無你相中個粒咁大.  發表於 11-7-21 06:51
lau  做官, 去選特手....  發表於 11-7-20 18:26


禁止訪問

積分: 73927


2#
發表於 11-7-20 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6985


3#
發表於 11-7-20 16:16 |只看該作者

引用:正,係正中間,我估一定好過生係背脊.

原帖由 EVA222 於 11-07-20 發表
正,係正中間,我估一定好過生係背脊.
係正中間好?




公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 11-7-20 16:18 |只看該作者
好墨....

相學上是...能管千兵

即係有權勢, 係威武嘅....

點評

Auathena  好利厲!  發表於 11-7-22 17:32
wcpcelia  好勁呀...  發表於 11-7-20 16:19

悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 11-7-20 16:18 |只看該作者
腳底有墨會做官.


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 11-7-20 16:20 |只看該作者
如果頸後有(正中間),係咪辛苦命呀?

點評

coco1234hk  我偏左都粒...仲要勁大粒..辛苦死啦....  發表於 11-7-21 12:05
zarara188  我亞媽都有一粒. 佢好命苦... 一世都辛苦.  發表於 11-7-20 16:40


子爵府

積分: 13705

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-7-20 16:20 |只看該作者
回覆 yaukwan 的帖子

我個細女都有, 但無你果粒咁深色及明顯
之前問過李司傅, 佢話腳踏一星, 能統天下兵, 佢係一人之下萬人之上, 極品來的

點評

sharonhwyc  我都有,係好淺色同長條形...  發表於 11-7-20 19:56
vvnpo  我都有,但我咪又係窮c9一個。  發表於 11-7-20 17:06
zarara188  WAH..... 勁呀!!!!  發表於 11-7-20 16:40
wcpcelia  勁喎  發表於 11-7-20 16:26


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-7-20 16:21 |只看該作者
人地話腳踏7星能管千兵
而家得一粒係咪除番7呢
我細仔都有一粒架


男爵府

積分: 6985


9#
發表於 11-7-20 16:21 |只看該作者

回覆:請問腳底有墨?

我由細到大到有一粒係腳底,但生咗細仔就冇咗,但就細仔有一粒,可能比佢攞咗



點評

家龍mA  對唔住..笑左..^^"  發表於 11-7-21 17:20
lilymang  咁攪笑  發表於 11-7-20 18:38
antique  哈哈, 咁都得?  發表於 11-7-20 16:51


子爵府

積分: 13015

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 11-7-20 16:23 |只看該作者
手掌心呢?

腳指公底呢?

點評

jennynini  聽聞係手掌既, 係識揾錢, 係手背既係識儲錢.  發表於 11-7-20 17:07
充實的人  不見天既墨都係好墨  發表於 11-7-20 16:24


男爵府

積分: 6985


11#
發表於 11-7-20 16:23 |只看該作者

引用:回覆+yaukwan+的帖子 我個細女都有,+但無

原帖由 充實的人 於 11-07-20 發表
回覆 yaukwan 的帖子

我個細女都有, 但無你果粒咁深色及明顯
係咁就好




禁止訪問

積分: 30006


12#
發表於 11-7-20 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13705

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-7-20 16:25 |只看該作者
yaukwan 發表於 11-7-20 16:23
係咁就好
我個女2隻手重要係斷掌, 真係極品中之極品


男爵府

積分: 6985


14#
發表於 11-7-20 16:26 |只看該作者

引用:Quote:yaukwan+發表於+11-7-20+16:23+係咁

原帖由 充實的人 於 11-07-20 發表
我個女2隻手重要係斷掌, 真係極品中之極品
斷掌咁好唔好呢?




珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


15#
發表於 11-7-20 16:29 |只看該作者
本帖最後由 carollam310 於 11-7-20 16:35 編輯

我個女腳板底都有一粒
不過位置高DD..0係第三隻腳指下面...


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-7-20 16:30 |只看該作者
sorry .. 更正
腳踏1星能管千兵
腳踏7星能冶天下太平
因此... 妳係一粒星唔駛除7 喇.. hahahaha....

點評

企鵝BABY  咁1粒好啦. 係hk如果有7粒好大件事架, 分分鐘要x街  發表於 11-7-21 17:32
coco1234hk  有無分左右腳呢?  發表於 11-7-21 12:07


子爵府

積分: 13705

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-7-20 16:31 |只看該作者
yaukwan 發表於 11-7-20 16:26
斷掌咁好唔好呢?

男仔會好過女仔, 但性格好果斷, 鮮明, 從欣賞角度係好好既話事人


子爵府

積分: 13705

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


18#
發表於 11-7-20 16:32 |只看該作者
biancaho7 發表於 11-7-20 16:30
sorry .. 更正
腳踏1星能管千兵
腳踏7星能冶天下太平

唔知會唔會真係有人7粒星呢


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-7-20 16:32 |只看該作者
充實的人 不見天既墨都係好墨 發表於 5 分鐘前

我想問咁手指隙呢????我同個仔都係咁...


子爵府

積分: 13705

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-7-20 16:33 |只看該作者
lily_liu817 發表於 11-7-20 16:32
充實的人 不見天既墨都係好墨 發表於 5 分鐘前

我想問咁手指隙呢????我同個仔都係咁... ...

....係咪唔記得抺手.....

講笑, 呢層就唔知啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo