夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5110


1#
發表於 11-8-11 16:23 |只看該作者
事隔已一年但仍然對c6無信任
對佢一d信心都無
好似今日佢同我講放工會同成班同事去食消夜,我聲完淨係諗係唔係真係同同事,問東問西佢答完我又唔信佢
成年都係咁,每次佢要自己去街,我就會諗好多野係唔係真架,要直至到我証實係真先相信,我係唔係好有問題呀?




珍珠宮

積分: 45284


2#
發表於 11-8-11 17:32 |只看該作者
你成日懷疑你老公,唔覺得辛苦嗎?點解唔放鬆d呢!


別墅

積分: 704


3#
發表於 11-8-11 17:41 |只看該作者
係勁有問題


大宅

積分: 1058


4#
發表於 11-8-11 18:16 |只看該作者

回覆:點先再有信任,信心?

其實你信佢會令自己冇咁辛苦





男爵府

積分: 7474

MommyPanel勳章


5#
發表於 11-8-11 19:13 |只看該作者

回覆:點先再有信任,信心?

我好明你的感受,事發兩年了,我到依家都末完全信佢!只用盡量唔諗,問一定問,但適可以止,D態度好少少,唔好好似審犯!




大宅

積分: 2338


6#
發表於 11-8-11 19:17 |只看該作者
我都經歷過, 但係一年都未平伏, 你就應該負責任呀~ 如果你真係想繼續同老公一齊, 一定要做到忘記呀, 個人會開心舒服好多的, 努力!!!

記住: 你只有兩個選擇:

唔信佢, 離開佢
信佢, 忘記過去

冇得又一齊又唔信架, 傻瓜!


複式洋房

積分: 168


7#
發表於 11-8-12 00:37 |只看該作者
我明白你的感受,你有冇同佢傾下呢?


大宅

積分: 1557


8#
發表於 11-8-12 06:06 |只看該作者

回覆:點先再有信任,信心?

佢可能有啲行為令你吾信佢,不如你話佢知你的諗法,大家坦誠面對問題啦。




大宅

積分: 1403

陪月勳章


9#
發表於 11-8-12 12:24 |只看該作者

回覆:ccue148 的帖子

樓主。。。我好明白你感受。我一點也沒有再提以前那件事。。因為我好愛我老公。。而佢也有盡力。。但女人總是口不對心。。。佢出去relax我會想好多野。。愛佢但我真係未放下之前的那件事。但我知道這是自己的問題,不是老公的。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo