夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 672


1#
發表於 05-8-27 19:54 |只看該作者

如果係你,你會點揀呢!比D意見!

如果係你,你會點揀呢!比D意見!
我11月就34歲,老公42歲,有個2歲
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/671602/ef1.jpg[/img]


公爵府

積分: 28065


2#
發表於 05-8-27 20:52 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

其實外人好難幫你決定生定唔生,最緊要係你地兩公婆點諗,最好係要你地決定一致,唔好一個想一個唔想...而唔想o個個為左對方開心就改變自己去遷就對方,如果唔係將來好易為左今日哩件事而嘈架,而最重要並唔係你要唔要照顧個妹妹lor,就算其他夫婦亦可能要照顧他人架(爸或媽)


伯爵府

積分: 18645


3#
發表於 05-8-27 21:13 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

你想追個仔???


別墅

積分: 672


4#
發表於 05-8-27 21:28 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

fanfan0582,

唔係!只係想生個陪

[img align=left]http://onfinite.com/libraries/671602/ef1.jpg[/img]


伯爵府

積分: 18645


5#
發表於 05-8-27 21:40 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

其實呢樣野真係好好咁你同先生商量,你地各方面既問題都好重要~


別墅

積分: 672


6#
發表於 05-8-27 21:43 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

up
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/671602/ef1.jpg[/img]


大宅

積分: 1004


7#
發表於 05-8-27 22:00 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

本帖最後由 ebab 於 11-5-21 19:41 編輯

.


大宅

積分: 4508


8#
發表於 05-8-28 08:56 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

照生.醫生會幫你驗羊水,確定有無問題,
才建議你是否再懷孕下去,不要怕,順其
自然吧.


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


9#
發表於 05-8-28 10:20 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

我會實際d計下條數, 預計下有幾多錢退休兼供個女讀書先:
老公:55歲退休, 仲有13年收入
囡囡:2歲, 當讀完大學21歲, 仲有19年要捱

即係話有成6年係要靠你或者積蓄去完成個女既學業. 如果你既收入同積蓄都足夠你供女謮書同兩公婆退休, 要多一個都唔係問題.

我相信現今科學昌明, 有事都會驗到.


大宅

積分: 4205


10#
發表於 05-8-28 10:35 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

係你那邊呀?定係你老公那邊呀?其實你想生唔生都要同你老公商量左先,有很多人都好似你咁,三十幾歲先生,但就要小心點啦
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


複式洋房

積分: 459


11#
發表於 05-8-29 11:21 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

我就覺得risk都好大, 因為遺傳d事好難講.  


翡翠宮

積分: 76971


12#
發表於 05-8-29 11:31 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

其實家陣醫學好倡明, 好快驗到個bb是否正常的, 況且你都話遺傳係傳男不傳女, 咁即係話你亞哥生先有問題, 你生就問題不大係咪咁既意思呀

我個人認為經濟許可的話即係你老公退休後d錢都仲可以維持到生計同養兒育女的話, 生多個係無壞的, 何況你都話想有個伴要陪下個女, 不過你個自閉妹妺是否須要你去供養或看管的 若果係我覺得你都要考慮埋呢個因素才好


大宅

積分: 2208


13#
發表於 05-9-9 22:36 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

[quote]
baby951104 寫道:
如果係你,你會點揀呢!比D意見!
我11月就34歲,老公42歲,有個2歲


男爵府

積分: 5235


14#
發表於 05-9-11 20:28 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

我覺得而家個醫學好過你阿媽嗰個年代好多倍,係肚裡面醫生都同你驗好多嘢啦!我D同事或親戚有D三十八歲先有BB,後尾到四十幾再生多個都無事,仲好活潑吖!只要keep住check,同唔亂服成藥(有病睇醫生),就得啦!我支持你生 ![quote]
baby951104 寫道:
如果係你,你會點揀呢!比D意見!
我11月就34歲,老公42歲,有個2歲


大宅

積分: 1319


15#
發表於 05-9-11 22:01 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

bab951104,
我而家36歲, 先至有第一胎咋!!初時都有d驚, 但你之前都有一個, 應該ok啦!好似ivy話一樣,唔好亂食藥,(即係傷風感冒都唔好係咁食西藥, 基本上傷風感冒係自己會好的,不過要抵受d症狀就慘d)
如果老公都讚成生,就去啦。


子爵府

積分: 14607


16#
發表於 05-9-11 22:28 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

baby951004

自閉症係無得驗, 無辦法係陀既時候時預知到. 男仔同女仔亦一樣有機會有, 只係比例上男比女多, 好像是4:1. 大多數証狀在1.5-2歲浮現, 就好似你妹妹一樣.

若我是你的話, 我會選擇唔生.

不過生小朋友係你同你先生既事, 你先生既意思亦很重要, 不如同你先生傾下仲好.

mamee


複式洋房

積分: 476


17#
發表於 05-9-12 00:10 |只看該作者

Re: 如果係你,你會點揀呢!比D意見!

if i hv got no financial burden, i will go ahead...

as far as I know, u can't diagnose autism before birth. amniocentesis (probably done at 20 weeks of pregnancy) is only able to diagnose those chronmosomal diseases, eg down syndrome.

in fact, public hospitals normally offer amniocentesis for free for those pregnant ladies aged 35 or above.

regards,
gogocat

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo