在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2783


1#
發表於 11-8-10 16:02 |只看該作者
請問油尖旺區有
請問油尖旺區有育嬰園或托兒所麻?我想要啲資料及電話號碼,thanks




男爵府

積分: 9448


2#
發表於 11-8-10 16:13 |只看該作者
有呀, 太子區香港保護兒童會


男爵府

積分: 9448


3#
發表於 11-8-10 16:16 |只看該作者
香港空運業界嬰兒園
地址: 砵蘭街387號一樓(汝州街入口)
電話號碼: 2391 5517
網址: http://www.hkspc.org/acc


大宅

積分: 2783


4#
發表於 11-8-10 17:10 |只看該作者

引用:香港空運業界嬰兒園+地址:+砵蘭街387號一樓

原帖由 2PGirls 於 11-08-10 發表
香港空運業界嬰兒園
地址: 砵蘭街387號一樓(汝州街入口)
電話號碼: 2391 5517
唔該哂!





男爵府

積分: 9448


5#
發表於 11-8-11 12:02 |只看該作者


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 11-8-11 14:20 |只看該作者
如果有興趣,真係要報名先,因為唔係即刻有位架


大宅

積分: 2783


7#
發表於 11-8-11 19:54 |只看該作者

引用:如果有興趣,真係要報名先,因為唔係即刻有位

原帖由 wcpcelia 於 11-08-11 發表
如果有興趣,真係要報名先,因為唔係即刻有位架
其實大概等幾耐到架?




大宅

積分: 1537


8#
發表於 11-8-12 12:59 |只看該作者
我有左4個月申請, BB滿月時有位. 不過要睇你想開始入託的月份, 撞啱係畢業月, 會容易D有位


大宅

積分: 2783


9#
發表於 11-8-12 17:41 |只看該作者

引用:我有左4個月申請,+BB滿月時有位.+不過要睇

原帖由 tabo_lam 於 11-08-12 發表
我有左4個月申請, BB滿月時有位. 不過要睇你想開始入託的月份, 撞啱係畢業月, 會容易D有位 ...
幾時係畢業月吖?




大宅

積分: 1537


10#
發表於 11-8-12 17:58 |只看該作者
回覆 yokowyionkgo 的帖子

一般係剛過左的7月, 不過我係根據保護兒童會的育嬰園, 因我BB讀緊, 其他機構辦的, 我就唔肯定了


大宅

積分: 2783


11#
發表於 11-8-12 21:12 |只看該作者

引用:回覆+yokowyionkgo+的帖子 一般係剛過左的

原帖由 tabo_lam 於 11-08-12 發表
回覆 yokowyionkgo 的帖子

一般係剛過左的7月, 不過我係根據保護兒童會的育嬰園, 因我BB讀緊, 其他機構辦 ...
真的唔該哂!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo