在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6650

畀面勳章


1#
發表於 11-8-8 09:36 |只看該作者
唉, 一來老公唔想!二來經濟都唔太許可!
而家奶粉越來越貴......咩都貴!!!

點評

MariaTsui  生1個,可以重點裁培  發表於 11-8-11 19:35


伯爵府

積分: 16331


2#
發表於 11-8-8 12:41 |只看該作者
其實生一個都可以好開心架喎,我完全無經濟壓力都係生一個咋.


男爵府

積分: 6650

畀面勳章


3#
發表於 11-8-8 13:29 |只看該作者
回覆 fattymama 的帖子

我都知!但我發現呀女好中意同小朋友玩,所以想生多個陪佢ja ma!


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-8-8 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12620


5#
發表於 11-8-8 15:51 |只看該作者
我都係想生多個架, 平有平養貴有貴養ge啫, 最緊要樓主兩公婆鍾意小朋友!


男爵府

積分: 6650

畀面勳章


6#
發表於 11-8-8 16:55 |只看該作者
回覆 yankaka 的帖子

只怕是我一箱情願...


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


7#
發表於 11-8-8 17:42 |只看該作者
我想趁後生生多個~ 但同樓主1樣---經濟唔太許可 如果自己遲D出返黎做野~ 咁就真係可以諗下既~


複式洋房

積分: 452


8#
發表於 11-8-8 18:11 |只看該作者
我都心大心細想生多個,但真係好矛盾呀。
我依家有份PT,阿女去左返學我返工,放工就去接放學,再返屋企煮飯。
但如果再大肚,就一定無得返工,湊兩個的時候就無可能再返工的啦。
雖然經濟唔算好緊,起碼有時間對下其他人和事,自己的情緒會好D。人都會開心D添呀。

兩個又真係會好D...


男爵府

積分: 6650

畀面勳章


9#
發表於 11-8-8 19:32 |只看該作者

回覆:beiette 的帖子

我都係咁話!生2個真係要有份工,除非個c6搵好多。。。



點評

kwan0603  x3  發表於 11-8-12 01:24
0777mama  me 2'  發表於 11-8-9 02:10


男爵府

積分: 6650

畀面勳章


10#
發表於 11-8-8 19:34 |只看該作者

回覆:angel_soso 的帖子

你咁好彩搵到份工呀女返學你返工!幸運哦!




大宅

積分: 1092


11#
發表於 11-8-10 15:21 |只看該作者
我經濟唔太許可 ,,,,但我唔想咁大年齡生呀,,,31歲前生2個,,,,我之前有份PT,阿女去左返學我返工,放工就去接放學,再返屋企煮飯。
.但我都係選擇再生,,,唔要份工,,,,


禁止訪問

積分: 4006


12#
發表於 11-8-10 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2065

2018復活節勳章


13#
發表於 11-8-10 16:31 |只看該作者
回覆 yankaka 的帖子

講得好!


男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


14#
發表於 11-8-11 15:37 |只看該作者
我之前都係15.16架, 個女就快返幼稚園, 我就有番d 私人時間, 有第2個所有湊b的嘢都要重頭黎過.... 不過我又真係好想多一個小朋友同阿女一齊玩... 所以都決定要多個, 平有平養啫.... 咁咪人地學幾樣課外活動, 我個女返一樣lor, 讀d 有學券的幼稚園lor...


禁止訪問

積分: 1898


15#
發表於 11-8-11 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


16#
發表於 11-8-12 00:30 |只看該作者
我都係呀,想生多個,不過真係唔可能,唯有疊埋水心重點栽培個女la


大宅

積分: 4835


17#
發表於 11-8-12 09:48 |只看該作者
我都好想生多一個, 最近呢幾個月突然好想生多一個, 阿B就快3歲啦, 要快. 不過.....我老公同我講暫時唔可以再生, 因為經濟有問題.......而家要tune過自己的思想, 有時, 現實唔到你選擇.....


禁止訪問

積分: 73927


18#
發表於 11-8-12 16:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


19#
發表於 11-8-13 00:29 |只看該作者
生多個人仔好貴....你搵得多就冇所謂如果唔係真係咪搞..(我就會咁唸,你可以的話,多生一個都無坊.家庭熱鬧d..)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo