跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5393


1#
發表於 12-7-9 21:56 |只看該作者
本帖最後由 rosewong 於 12-7-9 22:04 編輯

題目有些誤導, 應該是"我兒/女的小一生活"才對, 但與亞仔一起體驗小學的第一年, 感同身受, 較諸自己的陳年小一, 回憶更為難忘。

最最難頂的就是, 亞仔開課未夠兩個月 (大概個半月左右), 已三次忘記帶回功課袋 (內裡裝有功課), 連累家中各人要"騰"返學校替他取回, 想當時真被他氣個半死。

可幸亦有難忘的事情, 最感欣喜是亞仔得獎, 雖然都不算是什麼大獎, 但看到他從容地在台上, 心中仍難禁欣喜。

亞仔學期尾仍不忘給我"驚喜", 期考試卷派回家簽名後翌日返校竟然不見了, 起初他還告訴我有可能因此要補考 (嚇親我), 幸好最後都出現返。

其他同學的趣事: 上下學期開課不久就遺失了書本, 冬天時遺失外套、校褸, 或者著了其他同學的外套 (該同學亞媽心中奇怪明明兒子出門返學時有穿著外套, 為何家中又有多一件寫著自己兒子姓名的外套), 又有同學開課初期在校內肚痛, 自行"憫屎", 手勢未純熟搞到連食物盒都......, 整個學年, 亞仔和其他同學都持續性地拿了他人的家課或被他人拿了家課, 抄漏手冊、遺失各式各樣的東西如水壺、食物袋、視藝袋、雨傘......

幸而我們一班家長有what's app支援, 每日下課後便繁忙地"叮叮叮叮"交換情報 (其實更多時候是作出呼籲幫亞仔尋回失物), 無形間亦令家長們熟絡並從中建立友誼。

回想這大半年的光景, 真是哭笑不得, 幸好亞仔在校生活愉快, 又認識一班新朋友, 總括來說都是進步了, 期待二年班時會更進步啦!

您們的寶貝在這年的小一生活又帶給您們什麼的回憶呢? 一同來分享分享啦~


珊瑚宮

積分: 100552

2024年龍年勳章 牛年勳章


2#
發表於 12-7-12 12:26 |只看該作者
呀仔係呢年比左好多驚喜我... 開頭擔心佢功課唔可以自己乖乖係屋企做, 一早搵定補習班, 個幾月後佢自己提出唔去補習班, 肯自己做好功課等我放工後檢查... 好安慰佢真係都能夠做到...

六點起床... 對我黎講都係一個大挑戰, 係開學無耐試過一次佢唔起身而出動衣架嚇佢外, 其他時間佢自己都自律地起身, 我仲比佢遲半個鐘起身tim... 好有規律...

成績亦比我好大意外, 一次比一次進步, 其中中文我一直對佢好有信心.. 但第一次成績88分, 排全級27... 當然都係一個唔錯的成績, 不過我覺得佢應該可以更好, 我問自己, 係我高評佢嗎? 但好快... 我叫自己比d時間佢, 一定可以的.... 第二次終於有90分, 我好開心, 最後一次, 91分... 又有進步.. 但估唔到, 佢呢個成績係全級第一... 我知道後(係公司), 真係走左入廁所喊... 感覺係"我終於等到, 呀仔無令我失望"..

呢年佢學左好多野... 同樣我都係... 希望小二佢會更開心, 更enjoy返學學習的時間...


子爵府

積分: 12911


3#
發表於 12-7-14 03:29 |只看該作者

引用:呀仔係呢年比左好多驚喜我...+開頭擔心佢功

原帖由 lojo11 於 12-07-12 發表
呀仔係呢年比左好多驚喜我... 開頭擔心佢功課唔可以自己乖乖係屋企做, 一早搵定補習班, 個幾月後佢自己提出 ...
我女平均分90.x全級都係40





珊瑚宮

積分: 100552

2024年龍年勳章 牛年勳章


4#
發表於 12-7-14 11:40 |只看該作者
回覆 basilmama 的帖子

我仔學校90.x應該排3x... 其實分數大家都好接近... 每次都有機會進步... 加油...


男爵府

積分: 5393


5#
發表於 12-7-17 21:49 |只看該作者
您們的小朋友都好叻, 來年我一定要繼續努力


珊瑚宮

積分: 100552

2024年龍年勳章 牛年勳章


6#
發表於 12-7-18 09:16 |只看該作者
回覆 rosewong 的帖子

希望佢地有快樂小二生活啦...


複式洋房

積分: 173


7#
發表於 12-8-10 12:08 |只看該作者
我仔仔因由大仔轉做細仔,唔駛讀K3 直升小一。好彩跟得上。讀國際學校無排名,壓力比較小。
多多指教: http://blog.yahoo.com/jacobnjoelle/


珊瑚宮

積分: 100552

2024年龍年勳章 牛年勳章


8#
發表於 12-8-23 12:15 |只看該作者
快D開學... 唔該... 呀仔玩到創晒..又無工人... 煩煩煩


大宅

積分: 1666


9#
發表於 12-8-28 14:52 |只看該作者
回覆 basilmama 的帖子

咩學校, 甘勁!


大宅

積分: 1666


10#
發表於 12-8-28 14:55 |只看該作者
回覆 rosewong 的帖子

好好笑, 樓主說的我仔都經常是這樣. 學校去旅遊, 他穿的是棉樓去, 但穿了別人的運動外套回來. 經常沒帶手冊回家, 不見鉛筆和刷膠.


男爵府

積分: 5393


11#
發表於 12-8-28 20:14 |只看該作者

回覆:Ken618 的帖子

吓,你仔仔無為意件衫唔同左




別墅

積分: 774


12#
發表於 12-9-5 11:50 |只看該作者
希望大家小朋友小二開開心心啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo