自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


1#
發表於 11-8-5 13:12 |只看該作者
頭先去藥材鋪買去濕茶同五花茶,


比錢果時, 個老板娘同我講話可以落埋一個羅漢果落去一齊煲.............................



想問下有冇人試過煲去濕茶 & 五花茶時會加埋羅漢果落去一齊煲??

唔知煲完出黎, 個味會唔會好怪呢??

請賜教......................


男爵府

積分: 7836


2#
發表於 11-8-5 13:25 |只看該作者
ok 架,

不過羅漢果好蝦人 - 同榴槤一樣, 鍾意的愛死它, 不鍾意的受不了。

記住, 不能下成個, 1/4-1/3已好濃味。

點評

aurora1204  agree  發表於 11-8-7 00:10


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


3#
發表於 11-8-5 13:55 |只看該作者
咁我落半個就算啦!!


我諗羅漢果陣味我 OK 的,


至於C 6, 話知佢!!


大宅

積分: 1126


4#
發表於 11-8-5 14:13 |只看該作者
我家都剛煲左"羅漢果+菊花涼茶",我用左成個羅漢果,扼碎佢,再加菊花煲45分鐘,滾起左撈起哂D渣,熄火再加蜜糖,放係雪櫃慢慢飲,我問個藥房老闆有咩功效,佢話"止咳,化痰,明目,清熱".. (下刪300字,我覺得佢講到好似醫咩都好貢..)

點評

yee183  too sweet  發表於 11-8-5 16:38
evaywwong  蜜糖唔好用熱水開喎  發表於 11-8-5 16:02

媽媽最愛看見你的笑面~~


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


5#
發表於 11-8-5 14:55 |只看該作者
我平時係會用半個羅漢果就咁焗水飲的


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


6#
發表於 11-8-5 15:33 |只看該作者
煲緊五花茶,落左半個羅漢果


大宅

積分: 2180

環保接龍勳章


7#
發表於 11-8-5 15:37 |只看該作者
我間中都會煲羅漢手水飲架, 煲20分鐘就搞掂, 好甜架, 熱量又低
喉嚨唔多妥, 一飲就好番好多

點評

aurora1204  yes  發表於 11-8-7 00:12
motakmo  對!!  發表於 11-8-5 22:56
大家一齊過健康無毒嘅生活啦!


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


8#
發表於 11-8-5 15:52 |只看該作者
嘩咪姐係煲完正花茶唔洗落片糖囉??!!


其實我平時都唔落的,但個c6就死都要落


大宅

積分: 2267


9#
發表於 11-8-5 16:06 |只看該作者

引用:我家都剛煲左"羅漢果+菊花涼茶",我用左成個

原帖由 sylviayan 於 11-08-05 發表
我家都剛煲左"羅漢果+菊花涼茶",我用左成個羅漢果,扼碎佢,再加菊花煲45分鐘,滾起左撈起哂D渣,熄火再加蜜糖, ...
吓!蜜糖熱飲係止痾喎!你怕唔怕去唔到厠所呀?



我個名叫林波仔


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


10#
發表於 11-8-5 16:17 |只看該作者
minna_no_bobo 發表於 11-8-5 16:06
吓!蜜糖熱飲係止痾喎!你怕唔怕去唔到厠所呀?
但不過佢又雪返凍先黎飲喎, 係咪無事呢???


男爵府

積分: 7836


11#
發表於 11-8-5 16:33 |只看該作者
9594 發表於 11-8-5 16:17
但不過佢又雪返凍先黎飲喎, 係咪無事呢???
蜜糖要涷水開溶, (如要喝熱的) 再加熱水。

熱水開蜜糖, 會結宮=便秘。


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


12#
發表於 11-8-5 21:02 |只看該作者
啱啱飲完,

都飲唔到羅漢果味,

十蚊四個係咁上下囉!!!


男爵府

積分: 9104


13#
發表於 11-8-5 21:37 |只看該作者
嘩~~十蚊四個??我買九蚊個!!不過好大個,大過個網球!!


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


14#
發表於 11-8-5 21:59 |只看該作者
viennawong 發表於 11-8-5 21:37
嘩~~十蚊四個??我買九蚊個!!不過好大個,大過個網球!!

你買果D係靚野囉..............

我係叔婆度見過, 果 D 仲貴呀!!!


但, 係咪真係貴 d 就有效 d 呢??



瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 11-8-5 22:18 |只看該作者
好耐無飲羅漢果啦 依家煲 雪凍聽日飲


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


16#
發表於 11-8-5 22:54 |只看該作者


翡翠宮

積分: 78964


17#
發表於 11-8-5 23:05 |只看該作者

回覆:同羅漢果一齊煲????

羅漢果就咁楂碎揼落去煲?定要挖哂啲核先煲?



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


18#
發表於 11-8-5 23:09 |只看該作者
thanks


伯爵府

積分: 19916


19#
發表於 11-8-6 04:44 |只看該作者
熱水開蜜糖 亦會殺惡曬蜜糖應有ge養份,變左糖水only=無益
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


大宅

積分: 1126


20#
發表於 11-8-6 09:26 |只看該作者
我地係熄左火,攤凍少少先加蜜糖,可能因為雪凍,所以唔會太甜,我又無話什麼去唔到TOILET呀,只係覺得有時成晚開冷氣個喉嚨好乾,飲左C服好多..
媽媽最愛看見你的笑面~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo