5。你架stroller重唔重﹖大唔大件﹖我個仔以前有架graco﹐兩歲帶去HK用﹐三日後我決定放棄。因為好多地鐵站係無電梯搭﹐如果得你一個人同呀仔出街﹐你要一邊拖住佢﹐另一邊單手托架車上好多好多級樓梯。上巴士好麻煩﹐我試過一個人帶個仔出去﹐上咗巴士都唔知先安置個仔定架stroller先﹐因為好多司機係唔會等你坐好先開車﹐我個仔試過由這頭嗰度因為司機大腳油搞到成個人仔衝向車尾﹐一隻托車另外隻手攞住一袋二袋﹐睇住個仔飛去車尾嚇到呆咗﹐好彩中途有個乘客接住我個仔。又試過帶架stroller上小巴比司機鬧我好帶架咁大嘅手推車阻住佢地方。(HK人有好多唔會包容大小朋友出街嘅人﹐你推住架車行﹐隨時預咗後面會有人踩你鞋踭﹑ji ji jip jip你﹐甚至出聲話你阻住晒。)