想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10538


1#
發表於 11-8-8 14:47 |只看該作者
本帖最後由 ekllam 於 11-8-8 14:49 編輯

上星期五睇完中醫何院長, 原本我是有心理準備要幾個月調理好身體才努力的, 今天第二次睇何院長, 他已經叫我隨時開工(不知道把把脈就知道快要排卵嗎?)還祝我早生貴子! 睇了二次飲了4 次中藥就可以了嗎?


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-8-8 15:02 |只看該作者

回覆:睇完何院長~

可以開始努力,即係話你身體ready 有bb!加油!




子爵府

積分: 10538


3#
發表於 11-8-8 15:06 |只看該作者
回覆 stupidtaz 的帖子

謝謝妳呀, 大家一起努力!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo