夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-8-6 21:56 |只看該作者
我地上個月岩岩拍拖6年,仔仔今日都3歲啦...

我早幾個月,偷睇佢既SMS,見到佢同個女同事D SMS好似好曖昧咁,當晚我問佢點解要同人SEND D咁既SMS,佢答我,係因為個女同事唔開心,所以就諗住TUM番佢,所以先SEND個D SMS比佢,個SMS大約係話:雖然我陪唔到你,但我都會令你開心,之類既說話!!當時,我選擇左信佢,而且對佢都溫柔左!而性方面都盡量做佢想我做既野...

其實我一路都有CHECK我老公個FB,但呢排,發現佢DEL左呢位女同事,而且係佢部IPHONE都DEL埋個女同事既電話!!!跟住,終於比我係今朝發現佢另外部電話再有同呢個人WAHTSAPP!!內容如下:
我老公: 琴晚太累,所以冇搵到你(一個喊既公仔)
個女仔: (一個錫既公仔)
好彩你冇搵我咋,如果唔係我都唔可以訓得咁好呀,我地真係心有靈犀 =]

咁即係咩意思?我擺番好個電話時我老公岩岩醒,見到,我即刻扮冇野同個仔講野之後就出左房!!跟住隔左陣,佢就走出黎扮哂去廁所咁問我做咩呀,我冇答佢!之後我再番房,就見到佢將部電話擺番係枕頭隔離!!

WHATSAPP,我相信佢應該係每次傾完就會DEL哂所有野,因為我只見到佢地琴日既呢D通話....

我老公佢做飲食,平日番工時間好長(因為要落場),個女仔係做PT,讀緊大學,住係我地呢區...同我老公可以話係見面時間多過我同我老公...呢排,我老公仲成日食埋宵夜先番!!

請問我老公佢係咪真係出軌呀?我今日仲影低左佢地呢個對話,諗住遲D要同佢嘈,佢冇得抵賴!!
我個仔依家先3歲咋,我真係比哂所有青春我老公,我16歲就已經跟佢,為左佢我咩都冇哂....點解佢仲可以咁樣對我?究竟係我多疑定佢真係咁唔珍惜我為佢而放棄既所有野?????我依家好肫,唔知好唔好發佢爛炸,踢爆佢...


珍珠宮

積分: 30410


2#
發表於 11-8-6 22:12 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

好明顯有野囉,但進展到咩地步就吾知!你地結左婚未架?我見你話拍拖




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-8-6 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57108


4#
發表於 11-8-6 22:16 |只看該作者
好大機會啦...如果唔係有野..唔洗用第二個電話send sms羅...


大宅

積分: 3865


5#
發表於 11-8-6 22:18 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

敢鬼鼠,實有野!




禁止訪問

積分: 73927


6#
發表於 11-8-6 22:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-8-6 22:21 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

我地結左婚三年架啦,總共一齊左六年!
我都覺得佢有啲野,但如果佢死都唔認咁我都耐佢唔何!
但我老公佢真係無錢,因為佢成份糧都俾左我交呢樣還個樣!點解佢無錢,又唔係好樣,點解都會咁架?
我依家應唔應該同佢反枱呀?




珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


8#
發表於 11-8-6 22:28 |只看該作者


禁止訪問

積分: 73927


9#
發表於 11-8-6 22:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-8-6 22:36 |只看該作者

回覆:EVA222 的帖子

你完全講中哂我老公!我真係唔知應該點繼續,扮無野,我自己個心又有條刺!如果踢爆佢,佢一定又會講無數個大話、藉口,我真係唔知我仲可以點做!
你講得岩,我依家先22,成世流流長,真係唔可以咁樣!
岩岩佢打電話番黎,又扮哂無野咁,又問我有無野!
之後仲突登話我知下星期要夜番同同事食宵夜,我就答佢,你成日都咁夜番架啦,上星期12點收工,咪又係兩點先番!
之後佢即刻話唔講啦,番黎至誡咁樣!




複式洋房

積分: 294


11#
發表於 11-8-6 22:42 |只看該作者
在這個世界上所有男人都是一樣, 全部都愛說謊, 所以有錢就自己收起, 保障自已, 千萬不要信男人, 因他們全部都沒有良心的.


珍珠宮

積分: 30410


12#
發表於 11-8-6 22:43 |只看該作者

引用:就係無錢無樣,都有大學生吼,點到佢唔覺得sw

原帖由 EVA222 於 11-08-06 發表
本帖最後由 EVA222 於 11-8-6 22:38 編輯

就係無錢無樣,都有大學生吼,點到佢唔覺得sweet.
Agree,因為乜都無所以才更加飄飄然,吾系都吾會話怕傷害到個女仔啦,呢d情況如果個女仔認真上來,你老公未必控制到自己,你提醒下佢千其5好行差踏錯,衰左后果你未必承擔得起!如果講左佢都依然無改善都無法,男人要變你都控制5到




別墅

積分: 832


13#
發表於 11-8-6 22:47 |只看該作者
回覆 dailings 的帖子

dailings :


當我看到我c6 的sms. 我c6 直認不諱. 後來c6話我知, 小三(大陸妹)的老豆仲好有錢添. 所以佢地玩出真感情呀(小三跟c6不是為了錢架).....真係乜人都有架.


子爵府

積分: 13533


14#
發表於 11-8-6 23:05 |只看該作者
我係你就開門見山講~~你咁樣估估下都唔係辦法~~!!
你自己都識講~你得22歲~~
你有青春美麗既年紀~佢都可以背叛你..
長路漫漫~~你仲點過?
o係呢個時侯~千祈唔好俾個老公感覺你無左佢唔得~
咁樣就只會令佢更加想左右逢源架咋~~


男爵府

積分: 6989


15#
發表於 11-8-6 23:57 |只看該作者
我係你就唔會俾佢收工去邊去邊,我會直接講我晤想你去,D男人一次晤出聲次次都會咁,可能佢會晤高興,但係起碼俾佢知道仲有人要佢顧,可能平時佢去下都無所謂,依家擺明有野忍瞞你,你唔俾佢去都有得解吖!我覺得如果真係想忍佢,同佢繼續,就要綁返個老公返嚟,多D探班,多D問佢做緊乜(扮關心佢),拉近D關係,你依家仲咁後生仲有大把本錢,依家問題係你忍唔忍得佢同第二D女人咁樣姐,就算佢地無野,你又會接受到佢同人打情駡俏咩?諗下自己嘅底線響邊,再同佢傾啦!


大宅

積分: 2873


16#
發表於 11-8-6 23:57 |只看該作者

引用:在這個世界上所有男人都是一樣,+全部都愛說

原帖由 kittencat 於 11-08-06 發表
在這個世界上所有男人都是一樣, 全部都愛說謊, 所以有錢就自己收起, 保障自已, 千萬不要信男人, 因他們全部 ...
Agreed




伯爵府

積分: 19902


17#
發表於 11-8-7 00:30 |只看該作者
本帖最後由 Suissesse 於 11-8-7 00:38 編輯

回覆 dailings 的帖子

換轉係我,我會去接佢收工個   女仔都唔知 知唔知佢已經結左婚定點
你仔仔可唔可以比你媽咪睇下定?


請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


大宅

積分: 1892


18#
發表於 11-8-7 00:40 |只看該作者

引用:在這個世界上所有男人都是一樣,+全部都愛說

原帖由 kittencat 於 11-08-06 發表
在這個世界上所有男人都是一樣, 全部都愛說謊, 所以有錢就自己收起, 保障自已, 千萬不要信男人, 因他們全部 ...
講得好




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 11-8-7 00:41 |只看該作者

回覆:dailings 的帖子

不如試下兵行險著, 搵日同佢講下笑, 唔係同你結婚生仔既話, 我宜家22 歲斬讀緊大學咯! 不如我去報名讀書, 做下part time 大學生? 佢問你做咩咁講, 你就答佢"你鍾意大學生丫嘛! d 同事叫我睇緊d 你, 話你同個大學生有路喎~ 我咪做大學生襯番個身份囉! 哈哈~" 睇下佢會唔會知難而退啦! 未必出軌, 不過一定係有興趣, 個女仔可能見你老公好傾搵佢陪下o者. 唔好諗到咁悲先, 加油支持你!!




子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-8-7 00:47 |只看該作者

回覆:我老公係咪出軌呀??

多謝大家既回覆先!
我老公每晚都收十二點,所以真係好難去接佢收工!但我有去探過班,而個個女仔都知佢結左婚兼有個仔!個女仔見到我,仲會叫聲我做「阿嫂」添!
頭先,我同我老公SMS,對話如下:
我:你知唔知今日係咩日子?
佢:阿仔生日呀嘛
我:除左係阿仔生日,仲代表我三年前為你捱左一刀
佢:我知,所以我愛你!
我:愛,唔係得把口講!你同得我講亦可以同其他人講!
佢:你又亂諗野!
我:我無亂諗野!
佢:你覺得有野就有飽佢,一齊左咁多年仲咁諗我!
我:我只想你記住!你係我老公!係我個仔個老豆!你係屬於我地兩仔乸,而唔係其他路人甲乙丙!
有啲野我係好介意要同人分!

之後佢就無回我!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo