在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3692


1#
發表於 11-8-6 10:48 |只看該作者
如題。


大宅

積分: 3708


2#
發表於 11-8-6 12:34 |只看該作者
呢樣野冇話遲ge~最緊要係冇後顧之優
我女都13m呀..幾時都想陪多d佢教多d佢...奈何「成日要錢多~乾水乜都wow...」


禁止訪問

積分: 22404

叻叻勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-8-6 13:28 |只看該作者

回覆:BB一歲後係咪學習的迅速期,到時RESIGN份工會唔會太遲呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3692


4#
發表於 11-8-6 18:23 |只看該作者

回覆:BB一歲後係咪學習的迅速期,到時RESIGN份工會唔會太遲呢?

其實我就想等佢開始學嘢的時候resign 咁我就可以教佢多啲嘢。現在放工返到屋企到八點幾,阿囡十點到瞓,實際唔係好多時間。





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo