在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6272


1#
發表於 11-8-10 23:43 |只看該作者
今日去見工,對方知我已婚就問我有無bb.我話bb係99湊.無問題.之後對方不停話小朋友好多麻煩事.....結果係等通知.waitress lee行做咗十年只係見個普通位都要等.人工俾起以前差幾千蚊都算啦.....莫非30歲叫大年紀????有bb係麻煩.....點解男人有家室又無問題嘅.bb都要爸爸錫架.唔通男人唔會為bb請假,咩時間都可以番工..各位媽咪們有這樣的經歷嗎....



點評

黑白豬  我in果陣對方仲要勁寸甘問我點解唔返屋企繼續湊女呀,勁無禮貌  發表於 11-8-11 18:55


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 11-8-11 07:02 |只看該作者
我冇, 不過我朋友就有, 佢果陣未夠30歲, 見工時就已經被人不停問有冇打算結婚生仔.:;pppp:


大宅

積分: 3811

陪月勳章


3#
發表於 11-8-11 09:49 |只看該作者
有呀,結左婚未有BB前見過一份工,見我結左婚就問幾時打算生BB,生完BB諗唔諗住全職湊、邊個幫手湊.....雖然份工有下聞,但我好有被岐視的感覺


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


4#
發表於 11-8-11 18:54 |只看該作者
我有呀,我早排去in份part time (阿囡11月返學,我可以做下野),in我果個人初初都好客氣,話我好岩佢個post,應該無問題(即係會請),之後佢當知道我26歲結左婚就話:"乜你結左婚架la?你好細個咋喎!"我就答佢:"我唔細la,都26歲la!"之後佢知道我2年幾無做野就歧視我:"乜你仲有埋個女架喇?(咀妙妙甘講)"我心諗,我有個女關你乜事?我早婚o者,係咪唔俾?(我23歲結婚,半年後先有BB)最後當然唔請la!
我都覺得d人歧視我地,覺得我地做左人阿媽就無心工作


複式洋房

積分: 180


5#
發表於 11-8-12 04:27 |只看該作者

回覆:結咗婚同生咗bb真係會受歧視嗎?

先不說搵工!我係街帶住呀女,我已望到有些人們眼中和心諗著我們的說話了!



點評

colorfashion  咁你會唔會太敏感呀?  發表於 11-8-12 23:44
<a href=&quot;http://www.TickerFactory.com/&quot;>
<img border=&quot;0&quot; src=&quot;http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10751;30/st/20100403/n/Angelica+Lui/dt/-12/k/8875/age.png&quot;></a>


別墅

積分: 634


6#
發表於 11-8-12 09:51 |只看該作者
回覆 oliviasotszwai 的帖子

我知佢地諗緊咩--> 就係唔低得我地咁辛福有老公養,不用對住出面黑暗的社會工作, 睇老闆面色做人, 仲有日日可以對住自己的心肝寶貝.
尤其哪些未婚"港女"或自以為好叻的女強人, 就更加唔低得我地d全職太太.

點評

MariaTsui  yes  發表於 11-8-12 14:08
珍惜眼前人


大宅

積分: 2783


7#
發表於 11-8-12 10:09 |只看該作者
我都覺係有歧視,呢個世界就係咁唔公平.我宜家是在職媽媽,都難免因為有個囝而請多咗假,在商言商,我明白,但都好無奈.


禁止訪問

積分: 4006


8#
發表於 11-8-12 16:21 |只看該作者

回覆:結咗婚同生咗bb真係會受歧視嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12620


9#
發表於 11-8-12 16:43 |只看該作者
黑白豬 發表於 11-8-11 18:54
我有呀,我早排去in份part time (阿囡11月返學,我可以做下野),in我果個人初初都好客氣,話我好岩佢 ...

你冇錄低佢咋, 唔係攞去平機會已經可以告佢家庭綱位歧視啦!

點評

黑白豬  我又無甘諗過,不過同朋友講過,都話應該告佢,不過我無錄音=.=  發表於 11-8-12 16:54


男爵府

積分: 6272


10#
發表於 11-8-12 18:33 |只看該作者

回覆:joeyau0621 的帖子

其實結婚生仔有問題咩....點解要歧視喎.我女女係99凑可以舒服好多.同無bb我嘅工作態度一樣無變.唉......




別墅

積分: 577


11#
發表於 11-8-13 00:27 |只看該作者
呢個我都覺得d人而家唸野都好搞笑,,,有家庭既人返而有上進心lo.
我試過比人歧視我個樣生得細個....仲要帶住bb...d亞姐8婆眼望望細細聲講我..佢地個樣仲好鬼樣衰:;pppp:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo