自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 11-8-9 15:12 |只看該作者
本帖最後由 安安太太 於 11-8-9 15:49 編輯

我個女4歲幾, 一訓著咗, 個頭同個身就係咁流汗, 攪到件衫濕晒, 我唔知係咪要去睇下醫生?

其實我上網找個資料, 叫"盜汗", 有無媽咪的小朋友都係咁架? 有無人睇過中醫定係小朋友好多都係咁

(但我個仔就唔係咁囉)

請有經驗媽媽分享下!

點評

Suissesse  中e好似叫腎虛ar!平時出得多唔多汗ga?淨係瞓覺先出咁多汗定點?  發表於 11-8-9 16:23


男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-8-9 15:50 |只看該作者
有無人答到我呀?


珍珠宮

積分: 33669


3#
發表於 11-8-9 15:53 |只看該作者
我個女會咁,訓到個枕頭仔都濕埋,
不過只要拎開佢d被就會慢慢正常番
可能有d小朋友係比較容易出汗,但係身體都好好,好大隻,應該冇咩問題掛


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-8-9 15:56 |只看該作者
bebe豬都係咁, 開住冷氣+風扇先好D, 要同佢用紗巾攝背脊


子爵府

積分: 13911

畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-8-9 15:57 |只看該作者
我阿女都係咁, 一晚要換兩條毛巾放背脊.
現正睇中醫, 食左三個星期, 未好哂.
我阿女有燥熱, 佢平時手腳都會好熱.


翡翠宮

積分: 79790


6#
發表於 11-8-9 15:58 |只看該作者
我個女都係咁, 人地話汗線未發育得好, 大個d就会ok, 唔知係唔係咁呢.


別墅

積分: 817


7#
發表於 11-8-9 16:01 |只看該作者
我都想知 我仔5歲 bb時己經係咁


大宅

積分: 3763

醒目開學勳章


8#
發表於 11-8-9 16:03 |只看該作者

回覆:有冇小朋友一訓著就會發熱同流好多汗?

我女又係咁!
訓著開始至半個鐘佢個頭至到背脊一定濕哂!
聽人講咁樣即係身體差喎!
我諗住同佢睇下中e調理下




男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 11-8-9 16:04 |只看該作者
因為我個仔(20個月)唔係咁, 而且間房已經係開咗冷氣, 所以應該不關間房的氣溫事, 我諗緊係咪要睇中醫, 我個女好鬼瘦, 之前又生過蟲, 平時又唔鍾意食野, 又有鼻敏感, 隻眼又成日話痛 (已經睇過眼科話敏感, 上星期睇報紙話鼻敏感會有影響), 所以有些擔心!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 11-8-9 16:07 |只看該作者
係呀,成日都全頭濕晒架


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-8-9 16:12 |只看該作者
我兔B 都係, 呢幾個月都係日日開冷氣瞓


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 11-8-9 16:14 |只看該作者
我幾年前睇本BB雜誌有講"盜汗", 剪低左, 比少少時間我打出黎......


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 11-8-9 16:38 |只看該作者
本帖最後由 rubyplk 於 11-8-9 16:59 編輯

天時暑熱或運動話後,身體也會排出汗水,以助散熱排毒。從中醫角度,從汗水的色和味,可窺探身體的健康狀況。

汗水屬陰液
人體的自然分泌在中醫角度上稱為「陰液」,汗水是陰液的一種,其他則包括唾液、胃腸液、血液、陰道分泌及尿液。
在人體的新陳代謝過程中,排汗能夠將身體內廢物排出。
運動後出汗,卡路里經由運動燃燒,體內廢物經由汗水迅速排出,因此運動流的汗是「臭」。
流汗是健康表現,基本上每個人每天都會流汗,如無汗寶寶則代表其身體極為虛弱。

淡汗身體虛
健康的汗水是鹹味的,稱為「鹹汗」,如寶寶身體虛弱或者大病初癒,則會出現「淡汗」,代表新陳代謝緩慢,體內聚架的廢物無法經由汗水排出,媽咪除了可嘗試將寶寶的汗水「試味」之外,也可留意寶寶會否出現手腳冰冷、口淡、大便稀爛、舌苔白薄及食慾不振等表徵。

心緒不寧會「盜汗」
此外,「盜汗」也是身體虛弱的表現,當寶寶靜止或睡眠時排舷滿身是汗,就稱為盜汗」,這代表寶寶有機會心緒不寜引致出汗,也有可能是陰虛、肺虛或腸胃虛弱的表現。








仲有注意事項同湯水。。。。。。。去21#

點評

aurora1204  些些, 辛苦晒.  發表於 11-8-9 16:52


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 11-8-9 16:41 |只看該作者
我c6係咁~


大宅

積分: 2170

畀面勳章


15#
發表於 11-8-9 16:42 |只看該作者
我個仔都係一瞓就成身汗,就係上網睇到“盗汗”,舊年帶左佢去睇個中醫,點知話佢脾虛同肺虛,虛到TRAP唔住D汗,仲成日有鼻涕(因肺虛),等我仲以為佢鼻敏感,食左一個月中藥,兩樣都搞掂左!

點評

安安太太  可否PM個中醫地址,電話俾我, 等我帶個女去醫下!  發表於 11-8-9 17:04


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 11-8-9 16:44 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 11-8-9 16:46 編輯

我上個月同個仔去咗見中醫師, 醫生都有問我仔訓覺有無出汗, 我話有, 中醫師話一訓著出汗係無大問題, 如果訓到半夜先出汗就有問題 ... ...


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-8-9 16:46 |只看該作者
ivyduck 發表於 11-8-9 16:42
我個仔都係一瞓就成身汗,就係上網睇到“盗汗”,舊年帶左佢去睇個中醫,點知話佢脾虛同肺虛,虛到TRAP唔住 ...
個中醫响邊架?


大宅

積分: 2234


18#
發表於 11-8-9 16:46 |只看該作者

回覆:有冇小朋友一訓著就會發熱同流好多汗?

睇咗中醫話冇問題,係小朋友新陳代謝快喎




珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 11-8-9 16:47 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 11-8-9 16:48 編輯
kiki.kiki 發表於 11-8-9 16:46
個中醫响邊架?

SORRY 搭錯線!!!


大宅

積分: 2170

畀面勳章


20#
發表於 11-8-9 16:52 |只看該作者
kiki.kiki 發表於 11-8-9 16:46
個中醫响邊架?
我PM左妳!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo