自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25271


1#
發表於 11-8-9 16:22 |只看該作者
有冇人知而家排公屋要幾耐呀?我係08年入紙o架. thanks

點評

waiyuktsoi  你排邊區呀.我新界一年半就派第一次囉.  發表於 11-8-9 17:38


公爵府

積分: 25271


2#
發表於 11-8-9 17:49 |只看該作者
本身係擴展區呀.但早排佢寄信黎話可以改市區,我地咪轉左囉..係咪有排等呀?我上房署個網睇.佢而家處理緊既no係 117xxxxx... 我個no係122xxxx..差4萬幾個..係咪要幾年呢??


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 11-8-9 17:58 |只看該作者
擴展等5年都叫快喇.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo