懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 685


1#
發表於 05-9-23 21:28 |只看該作者

冇妊娠糖尿...但個人好水腫...會係咩原因呢??不過都38週了

你地有冇這情況
個咀,手,腳都腫哂
我担心自己有事呀
但要下星期三先見e生
但次次見e生都話是正常的
有什麼方法改善,,,,,行多啲還是唔好行咁多呢??


大宅

積分: 2537


2#
發表於 05-9-24 12:53 |只看該作者

Re: 冇妊娠糖尿...但個人好水腫...會係咩原因呢??不過都38週了

就快生得係咁o架啦, 我都無糖尿, 不過就生果陣腳又腫哂, 成個人都腫咁, 醫生話休息唔夠喎.. 只要無糖尿蛋白尿就唔駛驚. 記得休息多D, 食清淡D, 行都無乜用o架咋.


大宅

積分: 1167


3#
發表於 05-9-24 12:57 |只看該作者

Re: 冇妊娠糖尿...但個人好水腫...會係咩原因呢??不過都38週了

我前日覆診,醫生話我冇咩水腫,不過姑娘就話我有少少水腫,我媽咪都話我有少少水腫,我諗呢排食得清淡0的會好少少掛,因為如果我0地食太多咸0野都好似有水腫0架…
不過我呢排迫自己飲多0的水,感樣唔知會唔會對阿b好0的呢?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo