嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-8-11 01:12 |只看該作者
本帖最後由 kwan0603 於 11-8-11 01:12 編輯

bb訓係bb床到係咁打開床罩用個頭撞d木...點算???


大宅

積分: 2167


2#
發表於 11-8-11 04:45 |只看該作者

回覆:好煩惱

幾大呀,包住d木,比d有聲玩具BB玩,陪下佢等訓左先行開。




子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-8-11 17:37 |只看該作者
回覆 WaLam2009 的帖子

4個月,,,佢多數係.大家訓緊GE時候就咁....佢覺得好好玩.佢好好奇想睇下後面係咩...次次就食第一次奶GE時候就係咁.....不過E+一落床就係咁...點算???


大宅

積分: 2167


4#
發表於 11-8-11 22:45 |只看該作者

回覆:好煩惱

都係包住d木,等她不會撞痛,再加些少有聲玩具,記住4個月BB會翻身,床欄高度要降低,以防意外,要多留意bb會否轉不到身透氣。





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo