在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3581


1#
發表於 11-8-4 02:56 |只看該作者
我要照顧老公架,佢返10幾個中回來我想佢舒服d~~遲d bb出左世唔知仲可唔可以F買送煮飯洗衫照顧bb呢??仲有,我係在家工作的,唔知仲可唔可以做野呢?




象牙宮

積分: 239682


2#
發表於 11-8-4 09:42 |只看該作者
time management & arrangement.

洗衫 有 washing machine.
晒衫, 熨衫, 褶衫 - 人手
<白飯有 rice cooker>
買送, 煮飯 - 人手
照顧bb - 人手




點評

bosch  Exactly.  發表於 11-8-4 19:56
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


別墅

積分: 839


3#
發表於 11-8-4 09:42 |只看該作者
哩个情况就要快D请个工人喽!~


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


4#
發表於 11-8-4 09:45 |只看該作者
我都有在家工作,係坐完月番屋企之後......
除左揍阿B嘅起居飲食﹠玩樂之外,可以洗衫、清掃、老公唔得閒時煮飯,但好多時都係老公放工番黎煮晚餐........所以有時都覺得自己好懶~

見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


男爵府

積分: 6433

馬年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 11-8-4 11:52 |只看該作者
我都係在家工作架,以我嘅經驗嚟講,開頭bb仲細,瞓嘅時間比較多,真係可以安心做到嘢或者做家務、煮飯呀之類,但係當bb越瞓越少嘅時候,啲時間就開始失,顧得呢樣,顧唔得嗰樣,最後捱到bb一歲都係要請工人幫手打理家頭細務同埋實阿b,先至可以真係做到在家工作囉.......


大宅

積分: 3581


6#
發表於 11-8-4 14:04 |只看該作者
即係一定要請工人

點評

MariaTsui  可以請鐘點,一星期2-3日,每次2-3個鐘  發表於 11-8-4 15:26


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


7#
發表於 11-8-4 14:13 |只看該作者
本帖最後由 FrankieFUNG 於 11-8-4 14:14 編輯

唔一定需要.......
我個B都就快歲半,真係冇諗過請工人~只要時間控制得好,阿B初初出世時幫佢建立好佢嘅時間表,難度唔大~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


別墅

積分: 531


8#
發表於 11-8-4 15:05 |只看該作者
time management 對於FT 媽媽來講真係好重要, 我都學緊, 但好難.

因為係自己屋企, 實在冇辦法做到好似以前返工咁分得清楚step by step...係屋企, 實在太多借口可以俾自己...:;pppp:


水晶宮

積分: 68140

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-8-4 15:17 |只看該作者
唔洗煮飯買餸,淨係一星期洗一次衣服!


水晶宮

積分: 61247


10#
發表於 11-8-4 15:29 |只看該作者
Time management真的很重要,雖然我2個小朋友讀小學,好似很多時間,但我要送午餐到學校,所以時間都不好用,但只要安排妥當,除了一般家務,打掃,買送煮飯,洗衫之外,我也有時間返學校做義工,做瑜伽,返興趣班.


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 11-8-4 19:59 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 11-8-4 20:37 編輯
happyday2701 發表於 11-8-4 14:04
即係一定要請工人

唔一定.

我要湊兩個 (佢地未入學), 有freelance, 要讀書考試, 要打理一棟三層既屋加花園, 都係我一個人做晒. 只係間屋長期好亂, 自己又夜訓, 其他野都尚算ok.

呢度有d 媽媽係一個女人湊3-4個小朋友, 果d 媽媽仲強.

不過講到尾, 睇你自己既能力, 有需要咪請工人或鐘點幫手, 有人幫手真係好dd (除非你請左個好差既工人啦..). 你有信心既話, 其實自己做番都得, 冇野話唔掂啦.

點評

sasatt  妳已經好利害  發表於 11-8-4 22:46


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-8-7 10:46 |只看該作者
我有工人,但有時我都要煮飯,因為佢餵bb,買餸就我同工人去買.唔會比佢自己落街.


複式洋房

積分: 239


13#
發表於 11-8-7 19:43 |只看該作者
我自己做晒超疲倦!

點評

callyclaire  me too..  發表於 11-8-12 23:51


複式洋房

積分: 452


14#
發表於 11-8-8 18:52 |只看該作者
時間安排得好,對好的要求低一點.....自己一個人都係做晒的。


公爵府

積分: 27684

畀面勳章


15#
發表於 11-8-12 23:52 |只看該作者
我自己湊2個都係屋企咩都要做晒~ BUT老公番左黎之後都會幫手同D仔女玩下~ 哈哈~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo