夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9032


1#
發表於 11-7-22 04:05 |只看該作者
本帖最後由 CACAO123 於 11-7-22 04:06 編輯

佢一出去玩,飲酒,同d fd.............就冇咗我呢個老婆
放工一返屋企就話攰,攰,攰,多嘢做(我暫時係ftm,啱啱請咗工人姐姐,諗住多d同c6出去免佢作反)
好似今晚佢話有嘢同d合作伙伴傾5同我食飯,我又知佢一定飲酒夜返,
ok啦,5比出又講5過,咪冇得話5比啦,
十點幾打比佢,佢話"返緊泥"
十一點幾再打比佢又話"返緊泥.......十二點半走囉"
一點半再打比佢.....5聽電話...
我不停係咁打,終於打到佢聽為止.......(應該都有十次以上)
我好5開心,點解個老公次次一出去就咁樣(雖然係間5中先去),我5鍾意個c6次次都老點我,
之前為呢d嘢嘈過好多次又傾過好多次,我之前試過幾次好似瘋婦咁發脾4,
佢酒品又差,我同佢嘈到嚇親個仔tim,
今晚我冇做瘋婦,因為工人姐姐泥咗幾日費事嚇親佢,同埋自己都5想做瘋婦.......
打了十次.....佢聽......
c6:"得啦,返緊泥"
我:"你次次都係咁講....."
c6:"得啦,反緊泥......返泥先講"(講咗幾次)
我:"你次次都係咁,不如係度講埋先,橫掂你返咗泥都飲到同5到我傾啦,不如係度傾啦!"
(我已經係比佢激到冇哂火,仲好聲好氣..........係咪返璞歸真?......咁樣係咪我同c6關係好危險呀?)
我:"我e+冇5比你出街搵朋友丫,你成日都係咁老點我,我好傷心,我掛住個老公你知5知呀?"
c6:"得啦,反緊泥......返泥先講"(講咗幾次)
我:"返泥我冇機會講(因為醉到一劈屎咁),我冇5鍚你,我想老公陪我,老公想出去,我ok,但係點解你5諗吓我呢?"
我:"我掛住個老公,你成日都老點我........如果調轉你打比我幾次係好想我番泥,而我又咁樣對你,你會點呢?"
我:"你日日都同我講攰攰攰,我雖然好想同你出吓街,又5忍心阻你休息.........我知你見到d 朋友好開心,但都要諗吓我丫,我好耐都冇同你去街傾計,........."(講次中有忍5住喊既聲線)
c6:"我啦....e+返泥"
收線
冇幾耐佢真係返咗,又係醉死咗!
1)我差5多做咗5個月ftm,好攰...c6除咗早3個月前好間5中幫我換片餵奶,(仲要我叫先郁,都5係好願意),我就要不分日夜,總之個仔一喊............有幾眼訓我都要死起身,真係攰,肉體+精神,要求c6幫手睇仔我想出去搵吓朋友.....c6話ok,不過都未試過出去,因為每日c6都話攰我5忍心..........
2)嘈過又傾過,又做埋瘋婦,今次嬲都冇火氣,點解佢5係將我放第一位?佢永遠都係朋友親過老婆?c6係咪5在乎我定根本5愛我?
3)我覺得我今日嬲得泥冇火氣,係咪意味住同c6就泥會婚變?
我有時都諗5生個仔5結婚,自己獨身都好過e+為1個冇血緣既人受氣勞氣,想離婚都要諗吓個仔同自己能力,好5開心,點解同1個5鍾意自己既人生仔結婚?我係好相信愛1個人係5會做d對方5開心既事!
呻完!多謝收睇!!!



大宅

積分: 3255


2#
發表於 11-7-22 04:24 |只看該作者
既然"著緊"佢唔受~~你咪掉返轉~~用"不打緊"
佢出去時你一粒聲都唔好出~~更加唔好打比佢搵佢~~
自己恨心d~~
佢可能會發覺到點解老婆唔打追魂call黎
自然就會中返屋企架喇~~
開心d啦^^


子爵府

積分: 13918


3#
發表於 11-7-22 09:17 |只看該作者
"...我係好相信愛1個人係5會做d對方5開心既事!..."
我認為唔想做同唔會做係兩回事。
我夠有好多事唔想老公做,
我老公夠同樣有好多事唔想我做。
但係如果我做左,我會做得好辛苦0既然,就好做到啦。 這叫有心無力。 距有心知錯想改就得啦。

點評

CACAO123  我諗我5會做d令對方5開心既事囉!  發表於 11-7-23 15:49


禁止訪問

積分: 459


4#
發表於 11-7-22 10:52 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19582


5#
發表於 11-7-22 11:29 |只看該作者
樓主, 我想問, 你覺得 "老細" 既工作既咩呢
係咪剩係坐係度收錢, 指下人做野呢

即係咁, 根據你之前d post講, 其實你老公d 生意都牽涉到好多人, 要同好多人合作. 咁如果佢唔同人應酬, 人地又點會信你呢?

你都係放開, 相信佢, 唔好打擾佢同人傾野啦.

點評

cccolin  又係wor,我以前都係做收銀!!  發表於 11-8-5 02:13
CACAO123  佢5係咩老細,佢都係打工暏,老細又好打工又好,都5會坐係度收錢,除咗做收銀  發表於 11-7-23 15:47


複式洋房

積分: 168


6#
發表於 11-7-22 11:53 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

我就覺得,如果我係你c6,我會同你講去邊同大約幾時番,
如果知道會遲就會打俾你講,等你可以放心d

所以我覺得你c6做得非常差,無關心你既感受,

你可以試下同佢講,叫佢下次有d交帶,講低去邊同大約幾時番,睇下佢有冇改善

因為一段婚姻係要大家一齊去維繫架



點評

CACAO123  其實由頭到尾都係要求咁樣暏!  發表於 11-7-23 15:51


大宅

積分: 1937


7#
發表於 11-7-22 12:39 |只看該作者
樓主, 我覺得你首先要了解一下你老公出去究竟係工作上既應酬定係去玩. 其實你老公既行徑太似我老豆啦, 佢成日呃我媽話去應酬, 其實去玩, 我地細細個就已經成日見唔到老豆, 我家姐試過放張字條入信箱話想見我老豆佢都無反應, O個時我家姐得幾歲, 成日聽到我老豆話返緊嚟, 但可以到我地食哂飯瞓哂覺都未返, 成日睇住阿媽同佢鬧交, 由最初我媽好似你形容既瘋婦咁, 到最後佢無哂火, 唔再理佢返唔返, 而我地既生活就好似無左老豆呢個人存在咁, 有時我地同媽咪玩得好開心老豆一按門鐘我地就靜哂入房, 最後我媽問我地好唔好離婚我地舉腳支持(o個年我16歲).......
我唔係話你老公一定好似我老豆咁, 但你要搞清楚先, 如果佢真係工作需要的話你都要體諒下, 咁佢就唔會成日話返緊來嚟呃你驚你嬲, 但如果佢真係未玩夠的話你就要諗下

P.S. 我媽話我老豆最叻係返到屋企扮醉


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


8#
發表於 11-7-23 09:09 |只看該作者

引用:既然"著緊"佢唔受~~你咪掉返轉~~用"不打緊"

原帖由 Ning媽 於 11-07-22 發表
既然"著緊"佢唔受~~你咪掉返轉~~用"不打緊"
佢出去時你一粒聲都唔好出~~更加唔好打比佢搵佢~~
自己恨心d~~
超級同意!D男人犯賤ga.你唔理佢,佢就周身唔自然ga la. E個方法好work ga.
我雙c6以前又係咁,欄出街就電話都5聽,後來我索性唔問唔理,佢周自動波打比我報到又會久晤久問我做緊咩,我有時答佢:「我勾緊佬呀」,佢會話:「除咗我仲有人要你咩」。
樓主,轉下方法、等自己都輕鬆d.



點評

cccolin  你同你c6的對答好盞鬼,你地一定好有情趣ga啦!!  發表於 11-8-5 02:16
ndw  「我勾緊佬呀」...「除咗我仲有人要你咩」...好搞笑啊!  發表於 11-7-23 09:20
見你一獲打你一獲


男爵府

積分: 9032


9#
發表於 11-7-23 15:40 |只看該作者
其實我最5滿意係佢次次都係咁,冇d交帶,單身5會有人理你做乜ga,e+點都叫有個屋企,隔離都有個人訓係到丫,時間都比佢一推再推,係咪有時都要照顧番我既感受呀?尋晚有事要出去食人地生日飯,就係因為佢前晚飲得太夜同太醉,所以收工即返屋企眠,仲打比我問我去咗邊!我真係好5滿意!
之前都有同佢傾過飲酒問題,我叫佢飲酒要有"迫力",其實要求佢有"迫力",係咪真係咁難?
佢21號去醫院覆診睇糖尿病,佢其實好耐都冇睇醫生嘞,都差5多1yr冇睇,我點勸點鬧都冇用,今次肯睇係因為jj損咗好5番佢先睇番醫生詐!
醫生話佢糖尿病爆錶.....佢仲拎d小冊子比我睇,係糖尿病飲食禁忌......其中一樣係....."節制飲用含酒精成份的飲品,糖尿病未受控制時更應避免喝酒"
佢曾經試過醉酒駕駛,罰停牌一年!
佢5同一般男仕,佢係一個冇"迫力"既人,一飲咗酒就錯哂,大家可能覺得我對佢太嚴厲,but佢係一個見到棺材都5流眼淚既人,我自己以前都會成日去飲酒既人,我同佢5同就係我有"迫力"囉!

點評

cccolin  我發覺好多男人都吾識控制自己!!  發表於 11-8-5 02:20
cccolin  你吾嚴呀,要睇緊d,吾係頭家點算呀!  發表於 11-8-5 02:19
ndw  你個處境真系,難為了你。  發表於 11-7-24 03:34


男爵府

積分: 9032


10#
發表於 11-7-23 15:53 |只看該作者
我好想好想有一日個角色調返轉,等佢可以感受到我今日既感覺!

點評

cccolin  agree!!  發表於 11-8-5 02:20
edunpx  同意~  發表於 11-7-28 23:54
ndw  有心理准備,距都未必明白你既感受,因為距唔系你啊!  發表於 11-7-24 03:30


大宅

積分: 1012


11#
發表於 11-7-23 16:25 |只看該作者
我個人睇法
1 唔會打返屋企 ~可能怕比人笑 ~可能佢哋覺得,自己係成人,有咩問提 都攪得好......黠解要打比老婆先? 之前話你知去左邊 就覺得交代晒
2 男人講 得啦,返緊泥" 自問 佢唔講 li 句 可以講咩 ! 唔通你想聽到 ~我唔返住,因為好好玩,玩得好開心咩? 你仲唔鬧爆佢.....
3 病 身體係佢自己 佢出現問題就知...到時 你叫佢飲 佢都唔飲啦....e家你出聲 佢當你壞人........我唔係叫你唔出聲 只係溫馨提示

我老公都係咁.....e前 ....等到1:00唔見人 先打佢...佢多數講 : 飲多陣 就走 .....3:00未返 再call 答案一樣......5:00 唉

我e家唔等啦......12:00到 唔見佢 就send sms比佢...講 眼瞓 瞓先 玩得開心d 小心d

咁樣.....大家係唔係舒服d 同時男人就覺得內疚 可能會玩小d

點評

CACAO123  佢5同一般男仕,佢係一個冇"迫力"既人,佢5會因為內疚而玩小d  發表於 11-7-23 16:30


大宅

積分: 1012


12#
發表於 11-7-23 16:42 |只看該作者
回覆 heidi13 的帖子

sorry 我意思係 男人係唔會變 不如改進自己 令自己過得舒服d

點評

ndw  Very Agree!  發表於 11-7-24 03:28


子爵府

積分: 13918


13#
發表於 11-7-24 03:39 |只看該作者
回覆 CACAO123 的帖子

〝我諗我5會做d令對方5開心既事囉! 〝
有無0念過可能其中一事實系人地對你TUM 距 開心既要求低呢? 所以另你覺得你5會做d令對方5開心既事系容易做得到0既事呢?


子爵府

積分: 13918


14#
發表於 11-7-24 04:02 |只看該作者
回覆 CACAO123 的帖子

〝我諗我5會做d令對方5開心既事囉! 〝
有無0念過可能其中一事實系人地對你TUM 距 開心既要求低呢? 所以另你覺得你5會做d令對方5開心既事系容易做得到0既事呢?


男爵府

積分: 6621


15#
發表於 11-7-24 08:33 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

樓主老公同我老公簡直係孖生兄弟,一模一樣呀,只差在我要返工。就算第二朝要返工,我都係要等到佢返黎為止,因為根本瞓唔到!
我都成日同佢嘈,個心淡晒!唉!
成日都諗不如就咁算啦,佢啲咁嘅人根本就唔應該結婚。就算依家有埋個女,都成日想帶埋個女走,等佢後悔無好好咁珍惜我。不過都未有行動。



點評

uhtcl2006  我同2位都有同樣唸法,近排成日唸係咪要分開,因為開始憎c6,好心淡,但好矛盾  發表於 11-8-10 23:33
CACAO123  點解妳同我諗法一樣既?  發表於 11-7-25 01:27


琥珀宮

積分: 169635


16#
發表於 11-7-24 17:38 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+CACAO123+於+11-7-22+04:

原帖由 CACAO123 於 11-07-22 發表
本帖最後由 CACAO123 於 11-7-22 04:06 編輯

佢一出去玩,飲酒,同d fd.............就冇咗我呢個老婆
你老公係唔arm , 但你咁打電話逼佢,我睇都覺得煩,何況係你老公同佢d朋友,根本唔會有用同傾到野,反令佢有藉口話你煩同野蠻。最好都係等佢番黎第二日,大家都心平氣和,先好好同佢傾。




大宅

積分: 3386

2021可愛聖誕B勳章


17#
發表於 11-7-24 18:29 |只看該作者
回覆 CACAO123 的帖子

樓主老公同我老公都好似.... 我都係最憎佢飲酒&老點我...

點評

CACAO123  咁我地使5使結拜呢?  發表於 11-7-25 01:26


男爵府

積分: 9032


18#
發表於 11-7-25 01:25 |只看該作者
c6佢今日先有個朋友泥我地屋企飲茶行街食飯,食埋飯上屋企坐,我係戶房揍仔,佢同個女性fd講我嗰晚既事,佢個fd話"佢冇5啱,佢咁做係啱,你知5知你飲完酒會亂哂龍,比我都會咁做囉!"
嘩!個心即刻覺得終於有人明白我嘞!
but c6隻嘢又用第2d籍口話要傾嘢所以督就咁咁咁,我5出聲話佢,俾面佢個fd係度詐!


男爵府

積分: 6989


19#
發表於 11-7-25 04:45 |只看該作者
我覺得啲c6唔撞板唔知痛,佢第二次話返緊,我就已經開囗叫佢唔好返了,一個忍受,令—個就享受,哩D婚姻唔健康

點評

^w^  比我同你一樣做法  叫佢唔好返訓街啦 (點解要咁痛苦等你)  發表於 11-8-12 19:56


男爵府

積分: 5466


20#
發表於 11-7-27 10:08 |只看該作者

回覆:我點算好?點做好?.........(有d長)

樓主,我老公以前都是這樣,我和你的做法都是一樣。但現在老公每次同我講出街飲野,我只係話好丫早D返




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo