嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4995


1#
發表於 11-7-17 15:35 |只看該作者
呀女星期三開始燒至到星期五,溫度唔算勁高都係38多d,退左燒....跟住尋日個頭開始有紅色一撻撻,今日個身都有,會唔會係玫瑰疹???今日又冇醫生睇,而家又冇燒,咁使唔使入院檢查吓呢???還是唔理佢等聽日再睇醫生呢,我唔想呀女留醫呀....


複式洋房

積分: 153


2#
發表於 11-7-17 17:43 |只看該作者
我個女細個O個陣都出過玫瑰疹, O個時我帶佢去仁安, 醫生話玫瑰疹好小事, 唔理佢都會好, 所以唔使留醫。


大宅

積分: 4995


3#
發表於 11-7-17 20:21 |只看該作者
回覆 PANDAVINCE 的帖子

我聽有d mama講話唔睇唔得後果嚴重,有d又叫我睇埋今日話就算睇醫生都係冇藥食,我而家冇理佢啦睇埋今日先算啦....


大宅

積分: 1870

環保接龍勳章


4#
發表於 11-8-11 21:00 |只看該作者
回覆 PANDAVINCE 的帖子

想問你個b出玫瑰疹之前發燒係幾多度同埋幾多日o架?因為我個阿佢發o左燒2日,唔知係唔係出疹.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo