自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


用戶要求終止服務

積分: 37375


1#
發表於 11-8-11 22:55 |只看該作者
約上星期 lunch time glance 到一眼 都市閒情....見到 豬 .結.兒...做緊 主角招牌菜...


我諗起佢在80年代..讀緊 poly yr.1...走左去選美...之後無讀...又好記得好耐之前有段報到訪問佢...佢話撞返之前嘅同學...個個已大學畢業..佢話有點喎...


又如果像..胡..幸...e..咁樣(我指事業)..你們又如何呢?


公爵府

積分: 27540


2#
發表於 11-8-11 23:00 |只看該作者
好似可以defer一年去選美返來再讀都得,我記得當年我做freshman時,傳聞有同學仔visit過位選過美既師姐,阿師姐仲搽住指甲油同同學仔做visit...


侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


3#
發表於 11-8-11 23:02 |只看該作者
本帖最後由 nintendo 於 11-8-11 23:29 編輯

我一早同仔女講,點都要讀完大學先可以諗其他野
讀大學,最快 4 年搞掂啦,唔駛咁心急

點評

mok239  如果佢唔聽呢?  發表於 11-8-11 23:03


大宅

積分: 3373


4#
發表於 11-8-11 23:04 |只看該作者
我投反對票!不論選美,做歌手,做明星,都是讀書為先!

點評

charmaine_1  me too  發表於 11-8-11 23:41


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 11-8-11 23:10 |只看該作者
反而我覺得會去選美d女仔, 好多時都有一個準星媽 ...

點評

黑白豬  agree  發表於 11-8-11 23:31
淡淡的來, 好好的去 ....


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


6#
發表於 11-8-11 23:11 |只看該作者
豬結兒係邊個呀

點評

crab  朱潔兒  發表於 11-8-11 23:12
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


伯爵府

積分: 15441


7#
發表於 11-8-11 23:11 |只看該作者
無論如何點都唔贊成個女參加香港小姐

除非唔駛亞媽上台打氣。

點評

Bing.Jing  唓~~  發表於 11-8-11 23:28


用戶要求終止服務

積分: 37375


8#
發表於 11-8-11 23:12 |只看該作者
...點講呢....

在學時, 我想大多數人都想過/真係做過暑假工, 目的都是想多d 錢用/儲起來交學費..人一接觸過社會搵到錢..我覺得價值觀或多或少會有點改變...尤其是娛樂圈..


但係年少輕狂..

其實我都鄧郭藹嗚唔底架...爭3 個月讀完碩士喎 !..不過可能..(我唔係當時人..好難講)

點評

Suissesse  最後果三個月先最辛苦,dissertation好難寫ga,佢咁樣仲叫做「走得光榮」  發表於 11-8-12 04:51


用戶要求終止服務

積分: 37375


9#
發表於 11-8-11 23:14 |只看該作者
crab 發表於 11-8-11 23:11
無論如何點都唔贊成個女參加香港小姐

除非唔駛亞媽上台打氣。 ...

你收唔收番你最後果句 ( just for fun)


珍珠宮

積分: 44770


10#
發表於 11-8-11 23:19 |只看該作者

回覆:如果你個女讀緊大學 Yr.1 時話要去選美, 你地會?????

我無咁大方架,會反面。




子爵府

積分: 10005


11#
發表於 11-8-11 23:22 |只看該作者
bplus 發表於 11-8-11 23:10
反而我覺得會去選美d女仔, 好多時都有一個準星媽 ...
Agree. 其實有時既問題可能主要係果尐發緊星爸星媽夢既父媽度。


點評

Bing.Jing  咩嚟架?  發表於 11-8-11 23:28


侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


12#
發表於 11-8-11 23:28 |只看該作者
本帖最後由 nintendo 於 11-8-11 23:32 編輯

mok239 如果佢唔聽呢? 發表於 8 分鐘前



<====


我講係講得簡單了一 D,當然唔係我 "話" ,佢地就會聽啦。
我係早在孩子是小學時期,就開始同佢地分析讀大學的 "原因",同埋話比佢地聽,如果唔讀書會點。
我仔女 ( 15 & 12 歲 ) 基本上目標明確,就係要往大學去走,目標唔係單單 "讀大學" (入大學唔難),而係一係讀 D 專業科 (讀醫或法律等),一係入一間好有名的大學 (哈佛) 咁就讀乜都冇死,當然,入哈佛讀醫就真係叻仔。

唔好覺得仔女會唔聽,呢個係消極諗法,如果自少慢慢引渡慢慢栽培,就唔會有 "佢唔聽" 呢個問題,就算唔係十足把握,都會 99% 聽你,起碼在讀書方面,我十拿九穩。呢個係我媽以前的做法,教我好有效。

我甚至會主動同佢地分析好多年輕明星的 CASE,例如 JUSTIN BEIBER,DANIEL RADCLIFFE 搵幾多錢,佢地要明白,只有一個 BEIBER,一個 RADCLIFFE,兩個都唔係華人,華裔藝人國際成名,都在較年長之時,唔駛心急。

講到現實問題,而家選美的,好多都大學畢業先去選。


珍珠宮

積分: 45698


13#
發表於 11-8-11 23:29 |只看該作者
唔支持,亦唔會反對
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


複式洋房

積分: 233


14#
發表於 11-8-11 23:32 |只看該作者
其實好講運數.胡小姐當年唔係冠軍但TBB肯捧佢..
有D人攞左冠軍..但TBB唔捧佢~咁就咩都冇


公爵府

積分: 27540


15#
發表於 11-8-11 23:32 |只看該作者
我又唔太怕孩子入娛樂圈,可能我大學時知道好幾個在演藝圈工作做part time的朋友(不過唔熟),如夜晚做DJ、打band、做舞台劇....,我覺得好睇人的心理質素,例如容唔容易受人影響,自己有無一個清晰目標為什麼要行呢條路,我識個d全都是視演藝工作為part time,只為興趣或想識多d野,佢地一樣會上心學業,最終一樣正正常常考牌,但可能佢地會多條路試做其他野....。唔知係咪就係表演慾呢,覺得佢地有個特點,就係較其他人自信心強....

點評

mok239  林穎嫻就係好例子..賺錢來儲起去美國留學  發表於 11-8-11 23:38


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 11-8-11 23:33 |只看該作者
佢要既 都無辦法阻到佢


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


17#
發表於 11-8-11 23:33 |只看該作者
唔會支持,但會同佢講決定左就唔好後悔!

btw, 我都接受唔到要上台同個女打氣囉


用戶要求終止服務

積分: 37375


18#
發表於 11-8-11 23:35 |只看該作者
回覆 nintendo 的帖子

多謝分享

我之所以出lee 個 post 係因為..

1) 我覺得阿朱小姐在80年代考入 poly 十分難得..20 多年後半紅不黑..都唔知點好


2) 你們當中, 我相信已有 讀 yr. 1 嘅女兒, 所以想聽聽你們(父母) 心聲


珍珠宮

積分: 45698


19#
發表於 11-8-11 23:36 |只看該作者
見到 d 乜姐物先生 係鏡頭前面 成日講嘢 都 口齒不清 ,回應問題又九唔搭八

亞囡都知道讀書係好重要
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


20#
發表於 11-8-11 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo