自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19788


1#
發表於 11-8-12 01:50 |只看該作者
我媽59歲,無做生意後一直都無再做野.佢每日起床後就睇電視睇到半夜.
已經叫佢去附近社區中心做吓義工,學吓野,佢又唔制,又話怕e樣又怕那樣.
我真係好驚佢好早會有老人痴呆.佢真係連睇吓報章雜誌都唔睇(我諗佢唔like睇字),小小腦都唔會用.


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


2#
發表於 11-8-12 01:53 |只看該作者

回覆:你哋d父母鐘唔鐘意睇電視?

咁叫佢睇蘋果動新聞




子爵府

積分: 14516

畀面勳章 親子達人勳章


3#
發表於 11-8-12 02:07 |只看該作者
唉!世界變啦,我爸媽一返到屋企就玩電腦,
連我細佬3部機放係廰,好似網吧咁

點評

talkative  哈哈...  發表於 11-8-12 02:45


子爵府

積分: 14516

畀面勳章 親子達人勳章


4#
發表於 11-8-12 02:09 |只看該作者
ivyko 發表於 11-8-12 01:50
我媽59歲,無做生意後一直都無再做野.佢每日起床後就睇電視睇到半夜.
已經叫佢去附近社區中心做吓義工,學吓 ...

叫伯友學電腦,玩下dgame都好...

點評

ivyko  已經叫咗,佢唔肯去.  發表於 11-8-12 02:31


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-8-12 02:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19020

牛年勳章


6#
發表於 11-8-12 06:03 |只看該作者

回覆:你哋d父母鐘唔鐘意睇電視?

我亞媧睇足24 hours !




瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-8-12 06:21 |只看該作者
我老爺好鍾意,乜都岩!

我地住外國,無線台,sky台全部有哂,淨係電視費每個月要千幾蚊港幣


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-8-12 06:30 |只看該作者
6299係電視精,99咩八卦新聞都知,咖喱啡都識,我媽都鐘意睇,但唔多上心,我爸唔鐘意睇,只睇新聞馬仔!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 11-8-12 06:39 |只看該作者
唔多中意開電視


珍珠宮

積分: 48680

好媽媽勳章


10#
發表於 11-8-12 06:51 |只看該作者
我阿媽日夜都煲劇, 除左睇劇集, 無其他嗜好. 下午無線亞視無野睇, 佢就轉睇華娛, 湖南衛視的普通話配音韓劇/大陸劇, 日子有功, 佢的普通話進步好大, 最近同位講國語的親友飲茶, 她大讚阿媽的國語講得很標準.


珍珠宮

積分: 45360


11#
發表於 11-8-12 07:00 |只看該作者
本帖最後由 sasa@uk 於 11-8-12 07:02 編輯

我阿媽60歲+,已退休, 佢好活躍,日頭唔得閒睇電視,淨係夜晚睇一兩個鐘


珍珠宮

積分: 45360


12#
發表於 11-8-12 07:06 |只看該作者
ivyko 發表於 11-8-12 01:50
我媽59歲,無做生意後一直都無再做野.佢每日起床後就睇電視睇到半夜.
已經叫佢去附近社區中心做吓義工,學吓 ...

可能怕羞,有人一齊去會好d

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo