跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2026


1#
發表於 05-9-20 20:12 |只看該作者

將軍奧尚德附近有冇好既全日制幼稚園可以6點半先湊放學?

我想知尚德附近有冇好既全日制幼稚園可以6點半左右湊放學?


洋房

積分: 132


2#
發表於 05-9-21 14:33 |只看該作者

Re: 將軍奧尚德附近有冇好既全日制幼稚園可以6點半先湊放學?

照我所知就只係得比諾,但好似唔係咁好law
該用戶已被刪除

3#
發表於 05-9-21 18:21 |只看該作者

Re: 將軍奧尚德附近有冇好既全日制幼稚園可以6點半先湊放學?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2026


4#
發表於 05-9-22 20:13 |只看該作者

Re: 將軍奧尚德附近有冇好既全日制幼稚園可以6點半先湊放學?

茵茵 寫道:
o弟你要邊種幼兒園, 如果一定要有外籍老師教英文既係得比諾到1830, 德寶都係1800.
如果你接受無外籍老師教英文, 咁就好多都可以1830接.
你試下搵下附近由non-profit making org 攪既幼兒園喇.


例如邊間呀 ? 好似"循道衛理幼稚園"果種 ?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo