想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5372


1#
發表於 11-8-14 17:35 |只看該作者
在仁安尖沙咀驗,qe refer. 報告話形態得2%,剛剛驗之前二天do do. 唔知有冇關係。醫生就話看看廣華會否比我做ivf先,不是的話就做iui。是否十分差?高齡有兩次不愉快經驗。剛剛驗血又話冇排卵。下星期照輸卵管。中醫講腎十分差。可以食咩好?見jm講蠔王素好,已叫他吃,仲有咩可食和做,謝謝




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2#
發表於 11-8-14 19:04 |只看該作者
Bit2011 發表於 11-8-14 17:35
在仁安尖沙咀驗,qe refer. 報告話形態得2%,剛剛驗之前二天do do. 唔知有冇關係。醫生就話看看廣華會否比我 ...
唔係要3日前禁行房先去驗咩?


男爵府

積分: 5372


3#
發表於 11-8-14 20:46 |只看該作者

回覆:丁丁報告一問

因唔想錯過機會。但如果排卵前后要做,形態一定唔得囉。




子爵府

積分: 13137


4#
發表於 11-8-14 21:08 |只看該作者

引用:在仁安尖沙咀驗,qe+refer.+報告話形態得2%

原帖由 Bit2011 於 11-08-14 發表
在仁安尖沙咀驗,qe refer. 報告話形態得2%,剛剛驗之前二天do do. 唔知有冇關係。醫生就話看看廣華會否比我 ...
我老公都係2%,洗精後4%。
結果,iui failed!
佢已經食咗蠔皇素,茄紅素&男士維生素。都唔得!之前有6%!now退步咗好多!




I just want to have healthy babies!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


5#
發表於 11-8-15 22:08 |只看該作者
Bit2011 發表於 11-8-14 20:46
因唔想錯過機會。但如果排卵前后要做,形態一定唔得囉。
哦,我o果間係叫c6 3天禁dodo, 就算排卵前後都想要做,o甘可以你o果個cycle period先去做化驗呀ma!
最少自己都得個明白,3天無dodo,丁丁係真唔得,定係交功課太多唔得??


男爵府

積分: 5372


6#
發表於 11-8-15 23:00 |只看該作者

回覆:丁丁報告一問

已驗。星期三照輸卵管,下星期見醫生,看看怎樣。iui真的很難中嗎?




複式洋房

積分: 123


7#
發表於 11-8-18 15:55 |只看該作者
Bit2011 發表於 11-8-14 17:35
在仁安尖沙咀驗,qe refer. 報告話形態得2%,剛剛驗之前二天do do. 唔知有冇關係。醫生就話看看廣華會否比我 ...
我老公2009在勝利檢驗所的精子報告 型態也只有1% 當時醫生宣布我們要生BB 只能做試管+ICSI 因為型態不好 就算做IUI 也很難自行與卵子結合 所以我們一邊做試管 一邊看中醫調理+外加西醫介紹吃的精胺酸+Q10 結果今年終於排到政府瑪麗醫院的初步門診 然後老公的精子重新檢驗報告已成為正常 所以西醫常說老公的精子問題很簡單 但女人的卵子只會越來越老化 所以老公精子問題 不用太緊張 只要調理一段時間 作息正常 不菸不酒 運動後會改善的 男生的精子每三個月會製造新的一批戰士 祝好孕

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo