跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7012


1#
發表於 05-9-22 13:17 |只看該作者

請幫忙comment下同珍和八珍d 醋?

我係11月媽媽,想知到買邊隻醋煲薑醋好?
同珍好似好平, 而八珍就貴喎!
請各位媽媽指點!幫忙comment下同珍和八珍d 醋?
唔該晒!


子爵府

積分: 11913


2#
發表於 05-9-23 10:29 |只看該作者

Re: 請幫忙comment下同珍和八珍d 醋?

我大仔時我用八珍,味道ok,但因為我99唔識煲,所以煲出黎唔好味,不過就貴!
今次我細仔用同珍,我覺得咪道都幾好,價錢又平d,仲有送貨tim,所以我覺得2隻都可以,最緊要自己煲時較味!
不過2隻都差不多,咁緊係用同珍啦,平d0麻!


大宅

積分: 3118


3#
發表於 05-9-23 10:46 |只看該作者

Re: 請幫忙comment下同珍和八珍d 醋?

我用八珍, 乜都唔駛加, 淨甜醋, 都好似幾好食, 因為唔夠派
我要學習做會笑的媽媽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo