想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2529


1#
發表於 11-8-17 22:58 |只看該作者
我今日Day 36, 未黎M, 呢幾日紅D得條淺線, 但體溫仲係高, 唔知有無機會?




大宅

積分: 2529


2#
發表於 11-8-17 22:59 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

9/7 Day 1, 3/8排卵, Cycle係37 Days




大宅

積分: 2529


3#
發表於 11-8-18 08:46 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

今日體溫drop到36.1,又失敗




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo