彩光
今日見到幾個妹妹們.佢地去年已在卓x做彩光. 買咗二次套票成三萬多. 幾個人合做. 但一直都唔覺佢地有咩收效. 最近佢地轉哂去一個醫生度做彩光. 做咗二三次就.. 見到佢地的皮膚好明顥靚咗好多. 有個重白淨咗好多. 我家姐都游說我同佢一齊去做彩光.搞到我心思思.我其中一個妹都係醫護人員.問咗個醫生攞折.不過都要over一萬元六次有分期. 抵唔抵呢?但佢地真係見效喎. 我好唔好去做呢?始終對彩光有點抗拒...
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。