跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3832


1#
發表於 05-9-22 21:53 |只看該作者

呀b用杯飲水呀~

噚日呀婆婆一手抱住呀b,一手拿住個杯飲水,點知呀b用雙手搶住個杯,個咀仔"do"埋個杯度,學呀婆婆咁飲,又真係比佢飲到哦~
今晚又比呀b試多次,佢飲到"o習o習"聲,個樣好得戚,好攪笑~



我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


大宅

積分: 1622


2#
發表於 05-9-23 10:03 |只看該作者

Re: 呀b用杯飲水呀~

健力士bb好醒啊! 等我得閑試下先.


大宅

積分: 4412


3#
發表於 05-9-23 10:03 |只看該作者

Re: 呀b用杯飲水呀~

咁醒﹖咪可以好快介奶樽﹖

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo