跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 94


1#
發表於 05-9-15 14:24 |只看該作者

有什麼牌子HighChair介紹呀?

如題.


洋房

積分: 34


2#
發表於 05-9-19 13:47 |只看該作者

Re: 有什麼牌子HighChair介紹呀?

chicoo


大宅

積分: 1048


3#
發表於 05-9-19 23:38 |只看該作者

Re: 有什麼牌子HighChair介紹呀?

宜家木的,可以用到好大個


別墅

積分: 529


4#
發表於 05-9-20 12:53 |只看該作者

Re: 有什麼牌子HighChair介紹呀?

i will buy chicco too


大宅

積分: 4412


5#
發表於 05-9-21 10:19 |只看該作者

Re: 有什麼牌子HighChair介紹呀?

用過幾隻牌子﹐覺得CHICCO最好用﹐BB坐得舒服﹐可調較椅既高度﹐腳踏長度同卓面距離﹐適合7﹐8個月到2﹐3歲。又可調較椅既角度﹐打直坐還是斜斜地坐。Seat Cover 可拆出黎洗。安全帶好似car seat 咁﹐可就住小朋友既 size 用高D或低D既窿﹐小朋友唔易捐出黎。壞處就係太大張﹐好阻地方。


大宅

積分: 1622


6#
發表於 05-9-22 18:27 |只看該作者

Re: 有什麼牌子HighChair介紹呀?

我想買, 請問有無人用combi ?

justjust,
chicco ? $


大宅

積分: 2280


7#
發表於 05-9-23 08:29 |只看該作者

Re: 有什麼牌子HighChair介紹呀?

chicco有個model做promotion(until 28 Sep), $1,298, 幾好用
不過椅墊是pvc, 要加蓆才可坐耐D
阿b可以在檯面玩玩具, 同埋食張檯


大宅

積分: 4412


8#
發表於 05-9-23 09:58 |只看該作者

Re: 有什麼牌子HighChair介紹呀?

芷殷,

好耐之前做promo買﹐大概千幾唔駛二千蚊啦。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo