跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2026


1#
發表於 05-9-12 19:44 |只看該作者

阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

我阿仔呢幾晚半夜4點幾都大哭, 扭成個鐘, 點算呀 !
應該唔係涷/熱, 夜奶又叫介左(但半夜會醒兩三次). 有D人話可能"腸骹痛". 有D人話可能"吽"牙, 半夜會突別唔舒服. 有D人又話比D"野"嚇親. 點算呀 ! 點算呀 ! :-( :-( :-(


男爵府

積分: 7101


2#
發表於 05-9-12 21:23 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

有可能係可能"吽"牙呀! 我囝囝這兩星期都係咁呀


禁止訪問

積分: 680


3#
發表於 05-9-13 15:26 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2026


4#
發表於 05-9-13 20:18 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

咁點算呀??? 由得佢 ? 可以點幫佢 ? 比d清熱野佢飲得唔得 ? 肥仔水有冇用 ? :cry:


男爵府

積分: 8773


5#
發表於 05-9-17 11:42 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

我個女出緊牙,又係一晚醒幾次,搞到我好辛苦,日頭返工傻下傻下。不過見到bb隻牙仔又幾過隱下。

不過我個b又唔會冇胃口喎,請問你地知唔知呢個過程要幾耐痛苦完。


大宅

積分: 2026


6#
發表於 05-9-19 00:27 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

我比左肥仔水阿b試, 幾好喎! 食左幾晚, 呢幾晚雖然半夜都有醒, 不過好快訓番. 冇大哭LU.......


大宅

積分: 4693


7#
發表於 05-9-19 22:20 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

[size=medium]Hellomimi112: 我又過黎踩吓場先!! 睇黎Hugo都係開始吽牙仔, 開始有朗朗的吽牙徵狀! 呢幾日佢都好忟憎, 琴晚瞓到半夜醒左, 見佢左轉右轉都瞓唔番, 淨係好努力咁咬到隻手仔嘚嘚聲! 而我平時用開的方法, 琴晚唔work~卒之, 我開咗3安奶奶比佢飲, 飲了才安靜下來, 瞓到今早9:00...唉! 我剛剛開始咋...要維持幾耐呀? 我戥佢辛苦啊!


複式洋房

積分: 492


8#
發表於 05-9-20 16:33 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

我bb上個星期開始每晚都訓唔好, 都係成日醒同喊, 唔知係咪出牙? 如果係, 希望快d出啦 ! 晚晚咁, 大人同細路都好辛苦.


男爵府

積分: 5663


9#
發表於 05-9-20 16:59 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

謙謙又係一晚醒幾次,吾知係咪吾夠飽呢?我呢幾日11點幾比多餐奶粉佢,佢之後就以訓到5,6點!
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


大宅

積分: 2026


10#
發表於 05-9-20 19:27 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

各位唔夠訓既媽媽:
原來咁多媽媽半夜涯緊眼訓, 大家要努力呀!
如果bb係好扭計, 我覺得臨訓前比肥仔水佢試下, 我阿仔而家半夜冇大哭同胃口好左(雖然半夜仲係有醒). 我一日比一次佢食, 唔會比得多. 等佢冇咁"mun"箏. 我會停止比佢食.

kikokikovenus:
可能有排扭呀! 你阿仔啱啱開始, 我阿仔四個幾月開始"mun"箏同唔食奶(一手推開奶樽發脾4), 流大量口水, 一次過食四隻手指(左右手既食指同中指), 兩個星期前開始半夜大哭, 但係牙仔仲未出到黎. 你要有心理準備, 我仲同佢打緊氣!


大宅

積分: 4693


11#
發表於 05-9-21 11:06 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

[size=medium]Hellomimi112: 我做好了心理準備架喇! 不過, 怕真係有排捱~其實係咪要D牙仔全部出晒黎先好D呢?
[size=medium]另外, 記得Forward番Hugo和朗朗張合照比我呀! 唔好擺上Yahoo個相簿喎, 個解像度好低的, 直接Upload在E-mail度比我吖, 唔該晒!!


大宅

積分: 2026


12#
發表於 05-9-21 22:45 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

Kikokikovenus 寫道:
[size=medium]Hellomimi112: 我做好了心理準備架喇! 不過, 怕真係有排捱~其實係咪要D牙仔全部出晒黎先好D呢?
[size=medium]另外, 記得Forward番Hugo和朗朗張合照比我呀! 唔好擺上Yahoo個相簿喎, 個解像度好低的, 直接Upload在E-mail度比我吖, 唔該晒!!


聽講每次出牙仔之前多少都有d不適, 我阿仔涯左咁耐隻牙仔都仲未爆到出黎, 都唔知幾時先涯到出斉. 平時你阿仔食完奶有冇同佢清潔口腔呀 ? 我冇呀! 不過要佢飲水, 就算訓左覺都要佢飲. "室"隻手指入佢個口佢實唔制.

張相聽日先e比你, 今晚啱啱睇完仔返黎已經11點. 開始眼訓


大宅

積分: 1913

畀面勳章


13#
發表於 05-9-22 09:43 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

hello!你地好啊,我彤彤e排都係咁一晚醒幾次,一係就瞓響我隔離食住瞓..搞到我成晚都打則來瞓鬼咁辛苦...一攞出黎唔比佢食就醒好煩....
Hellomimi112 :你講果啲肥仔水係乜黎嫁 有啲乜用可以響邊買? 我都想試下比彤彤食thanks a lot...


大宅

積分: 4693


14#
發表於 05-9-22 16:26 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

[size=medium]Hellomimi112:
Please check PM, Thanks!


大宅

積分: 2026


15#
發表於 05-9-22 20:00 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

fion113549 寫道:
hello!你地好啊,我彤彤e排都係咁一晚醒幾次,一係就瞓響我隔離食住瞓..搞到我成晚都打則來瞓鬼咁辛苦...一攞出黎唔比佢食就醒好煩....
Hellomimi112 :你講果啲肥仔水係乜黎嫁 有啲乜用可以響邊買? 我都想試下比彤彤食thanks a lot...


肥仔水個牌子係"吳德物次", "萬x""屈x氏"同藥房都有得賣, 20幾蚊. 個盒上面有指示可以止腸胶痛, 出牙引起既不適, 幫助排肚風. 我阿仔食左兩日就開始冇咁"mun箏"同半夜冇大哭. 雖然半夜仲係有醒, 但好快訓返. 不過我一日比一次佢食, 唔好食太多. 甜甜地我阿b好鍾意食 !


大宅

積分: 1913

畀面勳章


16#
發表於 05-9-23 10:42 |只看該作者

Re: 阿仔半夜大哭已經幾日, 會係咩野問題 ?

Hellomimi112
thanks a lot 等我一陣去䏲下睇下先..... thanks....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo