跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17686


1#
發表於 05-9-10 01:16 |只看該作者

您地會比bb 讀幼兒班嗎?

如題


侯爵府

積分: 24553


2#
發表於 05-9-10 10:12 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

未甘快諗... 幼兒班是否k1? or pre-nursey?


男爵府

積分: 5167


3#
發表於 05-9-10 10:31 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

sandy,
我會~~
不過咁快諗 N1 我係諗緊 PLAYGROUP 咋喎.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


侯爵府

積分: 24274


4#
發表於 05-9-10 11:00 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?


因為想早D比佢adopt群體生活
比佢知道佢只係屋企的小霸王
出到出面仲有好多人同佢一樣的
想佢學discipline
想佢見識多d野


子爵府

積分: 10440


5#
發表於 05-9-10 11:06 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

Sandy,

我都會比bb讀n1
因為要婆婆接送, 我唔想佢坐校車.
所以可能會近ho man tin/kowloon tong,
而不係tsuen wan.(都唔知邊間好)

我姐姐個大b返根德園都幾好, 不過功課多到 , 細b而+讀n1係九龍塘迦南.

我想比說說讀協恩.你呢?有冇idea.


大宅

積分: 1511


6#
發表於 05-9-11 00:00 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

sandy,
其實我都想在好耐架啦!本來想俾恩恩讀N1,但我個同事同我講原來唔係我想像咁簡單架!因為N1要潮0番你心水的幼稚園大方向來搵唔同的N1幼兒園,因為如果你想要個女將來讀較深d(全統教學)的幼稚園eg,根德園個D,你N1就要搵D多野學小D玩的幼兒園,我所知九龍塘有n1唔多架喎,我只知:迦南,樂基,方方,st.teresa,劍名(好似有),迦南我知係玩多,樂基有國際班n1(英文,普通話)k2重有小提琴教,最0岩想日後升名幼稚園or小學但成三千幾一個月重12個月學費,st.teresa夠平水平都高,但超細,

hellobaby ma :
你想個間協恩深唔深架!

因為我重同老公爭議中,我唔太想個女去活動教學幼稚園,其實我home樓下有間靈糧堂,出名活動教學,我怕佢日後升小學追得辛苦,但我老公話個女好動唔應該去全統教學,現在重未想好,好煩呀~


侯爵府

積分: 21537


7#
發表於 05-9-11 00:05 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

sandy,
會....理由同carol一樣,
而且我相信俾個仔返N1,
佢都會好開心.


公爵府

積分: 27329


8#
發表於 05-9-11 11:07 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?


魚媽
我仲未諗掂
或者會比 valerie 讀 n1
不過會選擇插班, 返下學期
但 search 過婆婆附近個 d 幼兒班都唔係太啱心水
因我會選擇傳統教學比 valerie
但婆婆附近 d 幼兒班好多都係活動教學
頭痕


等待驗證會員

積分: 574


9#
發表於 05-9-11 16:49 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

小兵:

ST. THERESA 已經決定關門啦! 無得報囉!


大宅

積分: 1511


10#
發表於 05-9-11 17:29 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

吓~又小一間平0野!


津爸-爸B 寫道:
小兵:

ST. THERESA 已經決定關門啦! 無得報囉!


子爵府

積分: 10440


11#
發表於 05-9-11 21:07 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

:-( :-(


公爵府

積分: 27329


12#
發表於 05-9-12 22:28 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?


哎呀
你 :-( 乜


伯爵府

積分: 17686


13#
發表於 05-9-18 14:12 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

協恩有n1 咩? 等我去look look 先


洋房

積分: 476


14#
發表於 05-9-23 10:02 |只看該作者

Re: 您地會比bb 讀幼兒班嗎?

我都打算比moses讀n1(活動+傳統), 如果吾適應,第時仲有彎轉
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo