懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3193


1#
發表於 05-9-17 15:47 |只看該作者

一齊夾下價,比d意見 !!

有冇人去齊似下几間shop?? 邊間平d,邊間d野齊d,邊間好d??比d意見,我要入貨啦!!
1) 孕寶寶(旺角)-好似話護士開既,我上綱睇過 d野都算好多吓,几齊
2)baby super (旺角-荷里活中心)-有BB床及床上用品Set 1699,好似几底
3.4 )護協 / 荷花 -唔洗多講啦,甘出名
5)康嬰之城 - 聽過未去過,有人話平過 荷花


大宅

積分: 2769


2#
發表於 05-9-17 15:52 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

我淨係去過康嬰之城, 見到d野唔係好平同埋地方超細
Lilypie Baby Ticker


大宅

積分: 3193


3#
發表於 05-9-17 15:56 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

kitmans
甘你買到野嗎???


子爵府

積分: 12740


4#
發表於 05-9-17 16:53 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

i think荷花very expensive, even VIP price

該用戶已被刪除

5#
發表於 05-9-17 18:03 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3193


6#
發表於 05-9-17 18:07 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

$250已經可以送貨?? 甘真係好好
其實我係廣華門口已經收到單張,佢中比左張會員証我啦!!
等我搵日上去睇睇先


大宅

積分: 1972


7#
發表於 05-9-18 08:14 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

ill 寫道:
i think荷花very expensive, even VIP price



AGREE !


男爵府

積分: 7025

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 05-9-18 10:59 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

咁我想請問'孕寶寶'係邊道呀?


大宅

積分: 2769


9#
發表於 05-9-18 11:53 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

pocket,

我仲未買到嘢, 上次行bb展買左消毒煲, 床仔之類, 其他野仲未買, 諗住明日去吉之島睇睇, 吉之島19/9 -28/9 做bb展, 睇吓有冇平野. 你呢 ? 你買左野咪呀?
Lilypie Baby Ticker


別墅

積分: 855


10#
發表於 05-9-18 14:51 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

我上星期剛剛去


大宅

積分: 1167


11#
發表於 05-9-18 20:26 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

荷花要買滿$3000先送貨呀…
我前排諗住0係荷花度買張床仔,點知佢居然叫我自己拎,我同佢講話買床居然要自己拎,究竟點解,佢話一定要買超過$3000先送貨,感我同老公梗係第一時間走啦…有咩理由買床要自己拎0架?點講都冇道理啦…

該用戶已被刪除

12#
發表於 05-9-18 22:13 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3193


13#
發表於 05-9-19 13:59 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

kitmans ,
我都係係bb展買左消毒煲,中有奶瓶,衫仔....係甘多啦!
實在太多野未買啦........


大宅

積分: 3193


14#
發表於 05-9-19 14:02 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

francojoan1219 ,
荷花 甘鬼串呀....又貴.........
去第間啦甘...


大宅

積分: 3193


15#
發表於 05-9-19 14:04 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

Billie&Winnie ,
甘你有冇去孕寶寶買過野呀!!???
有就報下料啦!! thx !!!
該用戶已被刪除

16#
發表於 05-9-19 14:52 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3193


17#
發表於 05-9-19 16:02 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

Billie&Winnie ,
多謝你
因為我几乎咩都未買........床啦、床上用品啦,bb用品啦、
入院裝備啦、.........太多啦.....
我正考慮緊去護協、孕寶寶、babysuper定邊間好.....
係呢孕寶寶D野係咪實係又平又齊呀?????
中有恭喜你呀 仔定女呀?生左几耐呀?辛唔辛苦呀??係邊都生呀?? 好多問題........
該用戶已被刪除

18#
發表於 05-9-19 19:04 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3193


19#
發表於 05-9-20 17:44 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

Billie&Winnie ,
e.........我都會係廣華生呀!!!!!!!!!有咩要帯呀???好緊張呀!!

我有好多野都未買(12月6日預產)
原來bb床護協中平呀, $599包床玉
我明日可能會去護協,跟住去孕寶寶,
我想去買佢果套入院套裝 $263 包埋修腹帯, (其實洗唔洗修腹帯呢???)
祝你同bb都身體健康!!


大宅

積分: 3193


20#
發表於 05-9-20 17:54 |只看該作者

Re: 一齊夾下價,比d意見 !!

係啦.......Billie&Winnie
你坐月點補身呀???
講個秘訣來聽下

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo