家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6235

畀面勳章


1#
發表於 11-8-20 13:45 |只看該作者
大家有冇結婚後賣哂吐現?還是留作紀念?金價創新高,有冇心思思止賺?



點評

crystal媽咪  結婚無耐就賣左, 仲有數條鍊(男家那邊)  發表於 11-8-22 21:24


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


2#
發表於 11-8-20 14:54 |只看該作者
唔捨得賣呀....


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3#
發表於 11-8-20 15:07 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 11-8-20 15:07 編輯

之前升到 10000 一兩,在保險箱執左 d 細粒,四,五兩想去賣,最後問左幾間價,又唔捨得賣!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 2157


4#
發表於 11-8-20 15:24 |只看該作者
本帖最後由 樹丁 於 11-8-20 15:25 編輯
大力大力 發表於 11-8-20 15:07
之前升到 10000 一兩,在保險箱執左 d 細粒,四,五兩想去賣,最後問左幾間價,又唔捨得賣! ...

借個位問吓知唔知係咪去返買嗰間會收得最高架


男爵府

積分: 8914

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 11-8-20 15:57 |只看該作者

回覆:結婚時的金飾

唔舍得賣,怕買唔返,得果幾兩,第曰果仔娶要買返咪仲肉痛。




瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-8-20 16:48 |只看該作者
唔到山窮水盡都唔賣

點評

tiffani_bb  me too...  發表於 11-8-22 22:49
yee183  me too  發表於 11-8-22 09:45
gigiic  me too  發表於 11-8-21 17:53
yee609  我C6都係咁講呀^^  發表於 11-8-20 20:34


男爵府

積分: 6029


7#
發表於 11-8-20 16:57 |只看該作者
喺呢個動盪亂世, 係要有d金傍下身既, 點都要淨返幾兩

點評

clshei  yes  發表於 11-8-25 15:21
yee183  yes  發表於 11-8-22 09:46
tedghost  yes!  發表於 11-8-21 13:22


複式洋房

積分: 265


8#
發表於 11-8-20 21:40 |只看該作者
我在人地未升時就賣曬,好傷...

點評

希爾達  me too.  發表於 11-8-25 11:10
luck_tang  我都係...  發表於 11-8-22 20:44
tedghost  o........  發表於 11-8-21 13:22


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 11-8-20 21:59 |只看該作者
樹丁 發表於 11-8-20 15:24
借個位問吓知唔知係咪去返買嗰間會收得最高架

...上環忠記 賣金
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2869445


點評

樹丁  thankyou!  發表於 11-8-20 23:21
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 1725


10#
發表於 11-8-20 22:21 |只看該作者
我愛Corina 發表於 11-8-20 16:48
唔到山窮水盡都唔賣
agree! 我結婚時金價$6000左右, 一直放在保險箱當紀念, 除非去到山窮水盡, 否則留俾兩個女第時結婚(不過都要廿年後既事囉!) 受了其他bk 媽咪的啟發, 而家我仲想一儲夠錢就買金粒保值添...

點評

wai_man_yoghurt  我想問金粒點買ga?  發表於 11-9-1 15:08


男爵府

積分: 6827


11#
發表於 11-8-20 23:36 |只看該作者
雖然啲金器只係結婚前後嗰幾日見過吓, 之後收埋晒.但係都唔捨得賣. . . 係啦, 除非山窮水盡啦. . .


男爵府

積分: 6235

畀面勳章


12#
發表於 11-8-21 01:26 |只看該作者

回覆:Jessietai 的帖子

原來大家都好珍惜啲嫁妝,非到山窮水盡都唔會賣,我好鍾意親戚送的金飾,尤其係幾對龍鳳"額",真係一件都唔捨得賣。朋友成日話買金好老土,反而我又鍾意間唔中去金舖買吓金,由$8000両開始買,近年主力金粒,就算唔賣出去賺錢都可以留返俾個仔將來結婚。頭先睇新聞見依家新人結婚因為金貴變左個個要去租金器戴,好似冇左傳統上長輩送金器祝福新人及果份紀念價值。




大宅

積分: 2550


13#
發表於 11-8-21 01:47 |只看該作者
亞媽一早叫我唔賣,如果要賣就賣返俾佢,咁我無理由賺亞媽錢,所以我最終都無賣到!


子爵府

積分: 11107


14#
發表於 11-8-21 17:19 |只看該作者
買樓時賣哂,嗰時八千幾,而家.....

點評

fattoto  me too...同你一樣呀.抽到居屋O個陣要用錢...賣哂.  發表於 11-8-22 11:33


用戶要求終止服務

積分: 11400


15#
發表於 11-8-21 18:48 |只看該作者
金價幾高都唔賣,因為係我媽咪既遺物,所以會一代傳一代.但奶奶個D就好想賣,不過老公可能唔高興.

點評

希爾達  我賣晒奶奶個D.  發表於 11-8-25 11:13
maywei  我都係啊!  超唔鍾意99.  發表於 11-8-22 10:43


男爵府

積分: 6034


16#
發表於 11-8-22 01:04 |只看該作者
吾捨得賣呀 , 我結婚個年d金價係8000左右 , 到以家真係升左一倍有多,反而d股票仲衰個做女個陣


男爵府

積分: 9424

畀面勳章


17#
發表於 11-8-22 09:25 |只看該作者
係呀, 真係唔捨得賣呀^^ 我結婚嗰時金得$36XX咋


子爵府

積分: 10164


18#
發表於 11-8-22 09:43 |只看該作者
嘿,我都唔捨得賣呀,我結婚果陣每両HKD2,900添咋!! 好難相信十年升左咁多!


男爵府

積分: 9559


19#
發表於 11-8-22 10:33 |只看該作者
回覆 wingyinmami 的帖子

好開心又見到你, 我媽之前$2900/兩既時買咗2粒FOR我結婚之用, 果時我好細都唔明點解佢會買。到我結婚既時候金價已經$13XXX/兩


男爵府

積分: 7022

環保接龍勳章


20#
發表於 11-8-22 11:10 |只看該作者
I will not sell those gold because they are given by my mother or 女家 relatives. I will give it back to my brothers or sister when they get marry and only kept those given by father-in-law and mother-in-law to my daughter.

I believe gold will raise to US$2000 or more in this economy recession.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo