網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8714


1#
發表於 11-9-12 13:43 |只看該作者
今日想買些益智玩具, 對方 (小乖乖幸福店) 話同佢地合作的申通, 唔發香港件.....EMS又很多限制麻煩, 又唔發香港, 只有順丰, 但收係貴,....咁咪即係冇得買

呢家又唔發個家又唔發, 而家是否很多玩具店都不發香港呢?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 7398

好媽媽勳章


2#
發表於 11-9-12 13:55 |只看該作者
用集運啦.


子爵府

積分: 12660


3#
發表於 11-9-12 15:24 |只看該作者
「珠三角」既賣家多數都發
要從一種感覺中"走開",回到屬於原本自己的地方,是一種本領。 當你練就了一身好武功,回頭看那些痛苦已化為灰燼,你會慶幸自己又跨過了。 ...


男爵府

積分: 7450


4#
發表於 11-9-12 20:18 |只看該作者
係好多唔寄香港,特別係賣正野果d,因為唔憂賣,肯寄,你都要預佢用順豐(貴),用其他快遞有平,就當係bonus,一係就用集運


男爵府

積分: 8714


5#
發表於 11-9-12 23:52 |只看該作者
回覆 wongarma 的帖子

TKS!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 8714


6#
發表於 11-9-12 23:52 |只看該作者
回覆 21g 的帖子

TKS!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


侯爵府

積分: 20975


7#
發表於 11-9-13 16:58 |只看該作者
重有就係好多賣家試過發貨到香港有起問題我地香港買家要求多多, 佢地嫌煩, 怕怕, 以後唔肯再發香港, 我試過有一個賣家, 一問我係香港人, 唔肯發香港, 我話只需發廣州佢都唔肯做我生意呀.


男爵府

積分: 8714


8#
發表於 11-9-13 23:35 |只看該作者
回覆 Obe2009 的帖子

咁慘!!mouth:
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 2973


9#
發表於 11-9-14 09:51 |只看該作者
我都係買左電子野仲要俾哂錢架喇, 佢地而家先話唔發得唻香港
我想問你地用邊間集運架??其實我淨係o係一個間買左野架咋, 不過佢地話佢地果邊唔會有快遞發到電子野唻香港, 我而家都唔知點算好


男爵府

積分: 8714


10#
發表於 11-9-14 12:00 |只看該作者
niching,

有媽咪介絡呢間 http://item.taobao.com/item.htm?id=8731483013 舒特麗, 妳試下問 .

我都諗住揾佢, 我買個D全部都係玩具, 希望OK喇!!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 2885


11#
發表於 11-9-14 13:14 |只看該作者
我昨天問過一問店,佢話唔發香港,跟住問佢是否運費問題,佢答是,咁就間單啦,到付可以了,所以問清楚佢點解先,有些或者會送呢,都試過有些只是一味答(唔送)再問都係(唔送)可能佢地怕有事要退貨麻煩囉~
孩子是未來的寶貝,母親是幸福的大地,是太陽,
照耀着我們的未來.


子爵府

積分: 10344


12#
發表於 11-9-14 22:50 |只看該作者
yes..many


男爵府

積分: 5300


13#
發表於 11-9-15 00:31 |只看該作者
會唔會怕左如果送到香港萬一有問題會出現好多糾紛!? 就算係用集運, 佢間店都有個叫量子統計知道你身在何處...始終係間接收貨, 賣家怕麻煩都可以理解既...但直運用順豐真係好貴好貴!~~ @@"

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo