想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15695


1#
發表於 11-9-5 09:33 |只看該作者
C6 丁丁唔合格, 形態得2, 好差
我上網睇過D資料, IUI只係幫助D數量唔夠或者游得唔夠快


男爵府

積分: 9634


2#
發表於 11-9-5 09:48 |只看該作者
我c6形態得3,上次iui fail左,不過我都會再試多一兩次iui先


大宅

積分: 3461


3#
發表於 11-9-5 09:49 |只看該作者

回覆:IUI 定IVF 好, 好煩惱

醫生點講??

好似我個case, 醫生就話ivf係唯一方法,唔駛試iui




大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-9-5 09:49 |只看該作者

回覆:IUI 定IVF 好, 好煩惱

醫生點講?如果iui成功機會較低,直接ivf la.





伯爵府

積分: 15695


5#
發表於 11-9-5 10:50 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

可唔可以pm話我知你個case呀?


伯爵府

積分: 15695


6#
發表於 11-9-5 10:51 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

我今朝問左姑娘, 佢話iui成功率得2-3%咋
我好灰呀~~~


別墅

積分: 709


7#
發表於 11-9-5 11:08 |只看該作者

回覆:IUI 定IVF 好, 好煩惱

形態是指motility?




大宅

積分: 3461


8#
發表於 11-9-5 11:44 |只看該作者

引用:回覆+lolonorna+的帖子 可唔可以pm話我知

原帖由 Mochamiu 於 11-09-05 發表
回覆 lolonorna 的帖子

可唔可以pm話我知你個case呀?
醫生話d丁丁少到冇朋友,除咗ivf,冇其他辦法

我都冇再問型態嗰d




大宅

積分: 4810


9#
發表於 11-9-5 12:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mochamiu+於+11-09-05+發表回

原帖由 lolonorna 於 11-09-05 發表
醫生話d丁丁少到冇朋友,除咗ivf,冇其他辦法

我都冇再問型態嗰d
直接IVF la. 我c6既丁丁形態高好多只係差合格少少,但兩次iui都唔成功,不過用藥既份量用作ivf參考,第一次就成功!




大宅

積分: 3461


10#
發表於 11-9-5 12:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lolonorna+於+11-09-05+發表

原帖由 stupidtaz 於 11-09-05 發表
直接IVF la. 我c6既丁丁形態高好多只係差合格少少,但兩次iui都唔成功,不過用藥既份量用作ivf參考,第一次 ...
已經開始緊,今個星期四抽蛋,星期六放胎




伯爵府

積分: 15695


11#
發表於 11-9-5 12:38 |只看該作者
回覆 woowoowoo 的帖子

motility 係活躍度, 形態係shape


男爵府

積分: 7674


12#
發表於 11-9-5 13:41 |只看該作者
突然間係邊度捧舊錢出黎...


複式洋房

積分: 437


13#
發表於 11-9-5 13:56 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

形態係指丁丁唔完整,同有缺欠。我試過自然中過,係會小x的。因為本身丁丁就有問題。又傷身,又傷心的!所以我9秒9去排ivf, 中間等既時間我都有試iui,但心情係好驚的,因為怕再小x嘛。




伯爵府

積分: 15695


14#
發表於 11-9-5 14:09 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

$係一個問題, 但駛$都要有意義咁駛, 唔想掉落海


伯爵府

積分: 15695


15#
發表於 11-9-5 14:10 |只看該作者
回覆 tratrababy 的帖子

咁你IUI成功嗎?


複式洋房

積分: 437


16#
發表於 11-9-5 14:20 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

不成功啦!我老公係當時係4-6%。但隨著年紀增加,會越來越差。現在試緊ivf, 醫生話丁丁結果已經好差了。我都不敢再問差成點?IUI只是幫丁丁快點去到終點巳而。如果形態%低,無謂浪費金錢




男爵府

積分: 9634


17#
發表於 11-9-5 14:23 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-9-5 13:41
突然間係邊度捧舊錢出黎...

P LOAN


大宅

積分: 3762


18#
發表於 11-9-5 15:01 |只看該作者
我c6形態得3, 醫生都係話只可做ivf。


男爵府

積分: 6869


19#
發表於 11-9-5 15:16 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-5 10:51
回覆 lolonorna 的帖子

我今朝問左姑娘, 佢話iui成功率得2-3%咋
其實妳唔駛咁擔心, 我睇好多書講iui既成功率都係得5-10%, 但我同某d朋友都係1次iui bingo, 所以我覺得一定唔止5-10%咁小的, 佢地係保守d講!
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


20#
發表於 11-9-5 15:19 |只看該作者
本帖最後由 抱抱娃娃 於 11-9-5 15:19 編輯
yaya_pig 發表於 11-9-5 15:01
我c6形態得3, 醫生都係話只可做ivf。

我c6都係得3, 但我地1次iui bingo. 會唔會醫生想賺多d錢先同妳講祗可做ivf?
我覺得問多1,2個醫生意見好d, 因為ivf真係貴好多!

2nd baby, Dec. 2014

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo