美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2513


1#
發表於 11-7-5 20:29 |只看該作者
有冇JM用緊Laneign ?
有邊支面霜或精華好好用?
佢既收毛孔系列,得唔得架?
係味去韓國買平過香港好多架?
知唔知,做左Laneign 會員,買野有冇折架?有冇儲積分換禮物計劃?




大宅

積分: 2513


2#
發表於 11-10-2 20:29 |只看該作者

回覆:有冇人用 Laneign ?

Push




伯爵府

積分: 16598


3#
發表於 11-10-2 23:02 |只看該作者
回覆 Fanfsy 的帖子

係咪指Laneige? 佢有隻perfect renew line 都唔錯架. 做會員冇折係儲積分的. 收毛孔未用過.


大宅

積分: 2696


4#
發表於 11-10-4 00:10 |只看該作者
我都係用LANEIGE,同埋咁啱又係有用perfect renew line,呢條line真係幾好用,第二朝訓醒D皮膚都好柔軟


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo