想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 331


1#
發表於 11-9-21 10:28 |只看該作者
Cycle 30-33,都唔知想點!




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-21 11:11 |只看該作者

回覆:Day 17啦,體溫一直都冇升跌!

最長33日,可能day 18/19先排卵呢,唔好心急,會影響架!




複式洋房

積分: 331


3#
發表於 11-9-21 11:38 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

因為呢兩個月都係day15-16就跌體溫,但係今個月日日都keep住低溫!唔通低處未算低?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo