親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 998


1#
發表於 11-8-23 18:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8045


2#
發表於 11-8-23 22:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8045


3#
發表於 11-8-23 22:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1087


4#
發表於 11-8-23 22:54 |只看該作者
我去了科學館,5歲阿女玩到唔捨得走呢!


男爵府

積分: 9853


5#
發表於 11-8-23 23:33 |只看該作者
回覆 jwong888 的帖子

我都會帶小朋友去科學館、太空館或圖書館之類的地方
因為既有益身心,
又可以學到野

點評

la_source  gd!  發表於 11-8-24 12:30


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


6#
發表於 11-8-24 16:34 |只看該作者
去大圍文化博物館
最低果層有野玩ga
如果0岩時間仲有表演tim
:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


大宅

積分: 4164


7#
發表於 11-8-29 13:45 |只看該作者
其實小朋友得半歲大, 我覺得你帶佢去附近公園打鞦韆 (有 D 有兜仔的鞦韆), 玩下滑梯(你扶住佢), 或者有些室內遊戲室 (入康文處網站看看) 俾佢爬下, 佢已經好開心, 此終太細個佢又未識行, 都唔算有好多地方啱玩 ~

點評

DorMama  yes!  發表於 11-8-31 14:47


大宅

積分: 3711


8#
發表於 11-9-6 09:54 |只看該作者

回覆:Chingwoo 的帖子

Thks for nice sharing




大宅

積分: 3711


9#
發表於 11-9-6 09:56 |只看該作者

引用:其實小朋友得半歲大,+我覺得你帶佢去附近公

原帖由 Chingwoo 於 11-08-29 發表
其實小朋友得半歲大, 我覺得你帶佢去附近公園打鞦韆 (有 D 有兜仔的鞦韆), 玩下滑梯(你扶住佢), 或者有些室 ...
請問你有否1~2間室內遊戲室推薦?thks




大宅

積分: 4164


10#
發表於 11-9-6 15:52 |只看該作者
看看你住附近有沒有啦 ~

好似我住馬鞍山, 馬鞍室內遊戲室都適合小朋友玩, 因為佢所有嘢都用軟墊圍住, 好安全 , 之前見人哋話大角咀嗰個都好玩, 你可以去看看 ~
由於假日好多人會帶小朋友去玩, 所以可能要排一節先玩到 !
平日小人 D 通常係 D 賓賓帶小朋友玩多 ~

另外. 如果你哋住有會所, 應該都有遊戲室俾小朋友玩 ~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo