夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 56


1#
發表於 05-10-4 15:08 |只看該作者

男人的煩惱??

有個friend,有老婆有女有仔,唔煙唔酒唔滾,尚算好好老公一名(本來)。點知先兩日佢同我地講,話起外面識左個女仔,仲一齊左大半年。本來諗住只係做好朋友,點知個女仔話鍾意佢喎,又同d舊男友分哂手,一心一意跟佢。

我地都叫佢唔好錯落去,快快同個女仔分手。但見佢好似好為難咁,仲話都係自已衰,俾太多關心個女仔。由於個女仔屋企人同埋d舊男友都唔係對個女仔好好,而家個女仔對佢頗死心塌地。佢話驚分手太傷害個女仔。

真係唔明d男人點解會有咁既煩惱 佢係唔係俾人扼緊呢? 想話替佢擔心,但係又覺得佢好似好蠢咁。 ?-( ?-( 平時又唔覺佢咁豬兜架喎


翡翠宮

積分: 76971


2#
發表於 05-10-4 15:14 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

當局者迷, 我亦相信呢位先生應該對佢太太唔多好 :-| 抵佢死自尋煩惱 佢根本想就好想同個女仔一齊, 只不過怕揹上現代陳世美呢個罪名 ?-(


別墅

積分: 798


3#
發表於 05-10-4 15:31 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

徒氣啦
更本就係衰人
貪新鮮...


洋房

積分: 262


4#
發表於 05-10-4 15:44 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

咩呀,個男人以爲自己係楚留香,到處留情呀?佢有無楚留香咁倜儻咁有米先?家下唔係古代無一夫多妻制架,無論個女仔真係中意佢定係呃佢,都無理由繼續落去啦,想家變咩。點解d男人咁優游寡斷架?


別墅

積分: 798


5#
發表於 05-10-4 15:46 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

thymama 寫道:
咩呀,個男人以爲自己係楚留香,到處留情呀?佢有無楚留香咁倜儻咁有米先?家下唔係古代無一夫多妻制架,無論個女仔真係中意佢定係呃佢,都無理由繼續落去啦,想家變咩。點解d男人咁優游寡斷架?


貪心咯。得一想二
正衰佬!


翡翠宮

積分: 76971


6#
發表於 05-10-4 15:49 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

佢唔係優游寡斷, 佢係想左擁右抱咋


洋房

積分: 262


7#
發表於 05-10-4 15:55 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ringoivy 寫道:
佢唔係優游寡斷, 佢係想左擁右抱咋


左擁右抱?小心抱著兩個炸彈,車毀人亡呀!


翡翠宮

積分: 76971


8#
發表於 05-10-4 16:00 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

老實講啦佢都多餘架, 話怕傷害個女仔, 呢到一早都講過無紅顏知己呢樣野架啦, 白痴架 由頭到尾佢都一路舖排緊, 個女仔對佢有意思點會發覺唔到丫, 自欺欺人 一句講曬想斷尾點會無辦法呀 唔使我教呀 ?-(


民房

積分: 56


9#
發表於 05-10-4 16:16 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

呵呵,大家鬧得真貼切 睇怕都要叫個friend上黎睇睇,俾姊妹們當面鬧醒佢

唔知有冇男士敢發表


大宅

積分: 1507


10#
發表於 05-10-4 16:22 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

[quote]
bb858 寫道:
呵呵,大家鬧得真貼切 睇怕都要叫個friend上黎睇睇,俾姊妹們當面鬧醒佢

唔知有冇男士敢發表


複式洋房

積分: 439


11#
發表於 05-10-4 17:08 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

我覺得呢D男人俾左一個太完美的藉口自己----唔想傷害那個可憐的女仔, 咁其實有冇諗過自己個老婆仲可憐, 多餘, LING 個男人去浸豬籠啦, 浸浸下就知醒覺架勒.


翡翠宮

積分: 76971


12#
發表於 05-10-4 17:09 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

哼[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_56.gif[/img]忽然覺得你好乞人憎呀[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_53.gif[/img]賣關子
Alanhoky 寫道:
[quote]

有呀, 有呀. 我係男士呀.
呢个問題好啱我答架.
我好有expereince架.
哎也, 趕住开会, 番尼至再講.

Alan


大宅

積分: 1507


13#
發表於 05-10-4 17:12 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

[quote]
Alanhoky 寫道:
[quote]
bb858 寫道:
呵呵,大家鬧得真貼切 睇怕都要叫個friend上黎睇睇,俾姊妹們當面鬧醒佢

唔知有冇男士敢發表


複式洋房

積分: 439


14#
發表於 05-10-4 17:15 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

我覺得呢D男人俾左一個太完美的藉口自己----唔想傷害那個可憐的女仔, 咁其實有冇諗過自己個老婆仲可憐, 多餘, LING 個男人去浸豬籠啦, 浸浸下就知醒覺架勒.


翡翠宮

積分: 76971


15#
發表於 05-10-4 17:26 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

alan,

睇黎你誤會左了, 個男人並非表錯情, 個女仔已經親口承認鍾意左個男人了, 係表白左了, 家陣係個男人比藉口自己話唔想傷害個女人既弱少心靈喎 ?-( 計可憐都唔知係佢有對仔女既老婆可憐, 定無拖拍既女人可憐呢


民房

積分: 56


16#
發表於 05-10-4 17:52 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

唉,有時人邊有咁理智架....... 如果有咁完美,尼度就唔會有咁熱鬧啦 :-| :-| :-|

等我再鬧鬧個friend先 。希望佢可以起邊緣上快d回頭是岸......


民房

積分: 56


17#
發表於 05-10-4 18:03 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

話時話,係唔係有時兩公婆生活太和詳時,只要有一小滴水點,就可能牽起一發不可收拾既風波呢

我個friend係o個種永遠唔發脾氣,樣樣都俾太太話事。佢話結婚咁耐真係未試過同太太鬧交既人黎........


大宅

積分: 1507


18#
發表於 05-10-4 18:59 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ringoivy 寫道:
alan,

睇黎你誤會左了, 個男人並非表錯情, 個女仔已經親口承認鍾意左個男人了, 係表白左了, 家陣係個男人比藉口自己話唔想傷害個女人既弱少心靈喎 ?-( 計可憐都唔知係佢有對仔女既老婆可憐, 定無拖拍既女人可憐呢



我咁精靈, 边有誤會.
妳亲身聽到見到个女仔同佢表白?

極端D講, 个女仔剛剛散左, 最軟弱嘅時候, 有隻狗喺身边, 佢都覺得自己鈡意隻狗.

叫佢吾好自作多情啦.
人地鈡意你乜嘢? 吾食煙? 吾飲酒? 对老婆又好? 我都係噃. 叫个女仔鈡意我啦.

我喺大陸做嘢, 夜晚落PUB, Disco, 周時都有D弱小心靈同我表白, 佢地未必呃你, 真係空虛心靈需耍人关懷. (你又無錢, 佢呃你乜嘢, 呃你D感情定己色情?), 但係呢D只係霧水情緣. 冷靜落泥, 就會醒覺.

人地講話鈡意你, 就吾耍个家庭? Din Dud 架?

Alan


大宅

積分: 3078


19#
發表於 05-10-4 19:07 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

希望你個friend真係識諗啦, 事情都發生了, 快d解決它, 選擇誰都好, 一定要傾好, 不要拖泥帶水, 如果唔係, 桃花運變桃花劫就唔係幾好啦....

不要攪到上新聞頭條就好了.....


別墅

積分: 990


20#
發表於 05-10-4 19:36 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ringoivy 寫道:
當局者迷, 我亦相信呢位先生應該對佢太太唔多好 :-| 抵佢死自尋煩惱 佢根本想就好想同個女仔一齊, 只不過怕揹上現代陳世美呢個罪名 ?-(

Agree, 如果佢真係唔想同個女仔一齊, 駛乜講咁多嘢去解釋, 維護自己的所作所為

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo