家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


1#
發表於 11-8-30 16:23 |只看該作者

我想問紙黃金同金粒有咩分別 ?

我打去銀行問, 紙黃金可以一錢錢買

金粒就0.1兩

如果想當儲錢,買邊樣好 ?


大宅

積分: 2330


2#
發表於 11-8-30 17:02 |只看該作者
真黃金:
好處, 持有實物, 尤其是中國人, 感覺上能夠接觸到先會比較自在, 但除左感覺之外, 無太大用處. 另外就係, 當真係有咩事, 錢唔再值錢, 可直接用金黎換其他野, 但可能性較低
壞處: 保管困難, 雖然話唔會被空氣侵蝕, 但係若有咩括花磨損, 會影響其估價, 而且又要擔心被盜取, 收藏方面又會令你增加額外的擔心和金錢
而且套現有困難, 一般情況下你拎舊金去買野人地都唔理你la, 邊個夠膽收同幫你估價, 但你拎去金鋪可能又要花多d時間
同埋如果係飾物金(經過加工, 唔係金鏄果d), 其實買返出去果陣會被扣價的

紙黃金, 者係銀行度開簿仔買入黃金, 可逐少購入, 每次一兩一兩咁買
好處: 少量買入, 唔駛花咁多錢都買到.
壞處: 主要係買賣差價比較大, 無特別壞處

黃金基金, 我諗你講緊ETF:
好處: 買賣差價細
壞處: 入場費貴少少 (依家一萬蚊多d), 因為其實係掛牌既股票形式買賣, 有機會走唔到貨, 同埋呢個基金係追踪黃金價格而設的, 但升跌幅同黃金可能有些許差別

以上的黃金其實都有利有弊, 但呢d都係用黎保值, 若想短期獲利, 會比較困難
視乎你自己手頭上資金量, 紙黃金會唔錯
當然, 若想短期獲利, 黃金一樣做得到的


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


3#
發表於 11-8-30 17:12 |只看該作者
回覆 ta_bg01 的帖子


好詳細,好該晒




大宅

積分: 1269


4#
發表於 11-9-1 14:43 |只看該作者


大宅

積分: 3274


5#
發表於 11-9-1 14:56 |只看該作者
http://gogoldjoe.blogspot.com/2010/10/blog-post_27.html

你看下這個BLOG.... 他有說分別的....


男爵府

積分: 6594


6#
發表於 11-9-1 16:45 |只看該作者
紙黃金係唔可以提取實物黃金, 只係0岩價就買入到價就賣出而已
至於黃金實物就係你確實真係買左一舊黃金嚕


禁止訪問

積分: 67524


7#
發表於 11-9-5 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6594


8#
發表於 11-9-7 18:10 |只看該作者
哦...原來永亭係可以提取架....中銀係唔可以架, 不過永亭要收手續費咁就唔同D, 因為中銀唔可以提實物但買佢的紙金係無手繽費, 只係計賣出買入價個差價.


大宅

積分: 1511

大廚勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-9-11 05:39 |只看該作者


大宅

積分: 1265


10#
發表於 11-9-12 00:55 |只看該作者
或者咁講, 投資黃金並不會派息, 所以, 投資黃金一向都係期貨炒賣, 所以風險較高, 而紙黃金的價值,並不等同實金, 如果轉換做真金, 係要收費的。

持有黃金作保本或對沖的, 多數都係持有實金。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo