想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 335


1#
發表於 11-10-7 14:07 |只看該作者
希望每日的時間可以快點過..




大宅

積分: 3833


2#
發表於 11-10-7 14:28 |只看該作者
我今日Day25,今個cycle應該系35Day
我cycle唔准 35-50日,你已經算好好喇
加油

點評

bbnboot  想問你第幾個cycle呀~?  發表於 11-10-7 15:52


大宅

積分: 3297


3#
發表於 11-10-7 14:35 |只看該作者
今日 DAY 19 剛剛排左卵 幾日, 仲有漫長日子

係呢. 你地而家身體有無D 變化咁呀.
好想做媽媽...~!~


複式洋房

積分: 335


4#
發表於 11-10-7 15:47 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

除了胸痛+漲, 冇特別野.. M來前, 都這樣子的!





複式洋房

積分: 285


5#
發表於 11-10-7 16:14 |只看該作者
我今日都係day22, 不過乜野感覺都無,仲要大傷風,唉!今個月都係無望, 不過祝你bingo!bingo!bingo!


大宅

積分: 3297


6#
發表於 11-10-7 16:19 |只看該作者
回覆 angelachuchu 的帖子

未必架... 我姨媽 陀 我兩個表哥 每次有左都係 SICK 架... 所以未必 SICK 係 失敗架. 加油....
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 2035


7#
發表於 11-10-7 16:26 |只看該作者
我今日係排卵後第六日, 當我排完卵後個胸一直漲痛到今日, 腰骨又痛, 肚又谷, 以前既cycle係差不多m來前幾天先有以上症狀, 今個月都怪怪地!


大宅

積分: 3575


8#
發表於 11-10-7 16:31 |只看該作者
我今日係day 26了,高溫第9日, 之前28 days一個cycle, 但今個月遲左排卵, 我估我起碼要到下星期先會來m, 今日check 紅d又係白雪雪


大宅

積分: 3297


9#
發表於 11-10-7 16:44 |只看該作者
唉.. 我仲不知所為喇... 連排卵時間都計唔到.

DAY-14 朝早晨尿 CHECK 到 有哈哈笑, 照估計 應該係 DAY 16 排左卵 應該體溫跌左. 點知, DAY 18 跌得仲勁 好似D 股票咁.. 由 36.36 跌到 35.86 唉.. 都唔知 邊個時間先真.

DAY 14 2/10/2011 Sun 10:30 36.38
DAY 15 3/10/2011 Mon 10:30 36.48
DAY 16 4/10/2011 Tue 10:30 36.28
DAY 17 5/10/2011 Wed 10:00 36.36
DAY 18 6/10/2011 Thu 07:15 35.86
DAY 19 7/10/2011 Fri 07:15 36.20
好想做媽媽...~!~


複式洋房

積分: 335


10#
發表於 11-10-7 18:58 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

我甚麼徵狀都不想去猜測.. 打定輸數了(因為以經努力左多過半年都白果)
不過.... 次次無效又俾自己壓力, 次次都逼你唸.. 根本難放鬆! "我會放鬆架啦"(厄緊自己又厄緊人)
只是希望有一日會輪到我..




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-7 19:39 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

我今日d17,冇check體溫,d14紅d 50%,d15去到90%以上,兩日都check到哈哈笑,兩晚都有dodo,d16晚再check,紅d同哈哈笑都冇料到lu!大家認為我仲使唔使開工呢?



點評

Monkey媽媽  點解講到同老公咩, 係工作, 又只為生仔/女咁既???     發表於 11-10-7 20:46


複式洋房

積分: 335


12#
發表於 11-10-7 22:07 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

開多兩晚好點, 反正都冇壞




複式洋房

積分: 285


13#
發表於 11-10-8 00:37 |只看該作者
最好隔日先dodo, 啲JJ會健康D, 唔使dodo個日就叫c6食鋅既食物,例如蠔可以幫啲JJ活躍D!


複式洋房

積分: 285


14#
發表於 11-10-8 00:38 |只看該作者
WM58321 發表於 11-10-7 16:19
回覆 angelachuchu 的帖子

未必架... 我姨媽 陀 我兩個表哥 每次有左都係 SICK 架... 所以未必 SICK 係 失敗架. 加油....

希望喇! 加油! 加油! 加油! 加油!


複式洋房

積分: 335


15#
發表於 11-10-10 10:55 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

day 25




大宅

積分: 3297


16#
發表於 11-10-10 11:33 |只看該作者
仲有 1WEEK (倒數中)... 擔心 ING....
好想做媽媽...~!~


複式洋房

積分: 335


17#
發表於 11-10-10 13:22 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

唉! M2 啦.. 日日倒數.. 人都癲




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


18#
發表於 11-10-10 13:30 |只看該作者
currymama 發表於 11-10-7 19:39
我今日d17,冇check體溫,d14紅d 50%,d15去到90%以上,兩日都check到哈哈笑,兩晚都有dodo,d16晚再check ...
Monkey媽媽~ 我同c6 dodo當然唔止為生b啦!只係為左生b,o係排egg前後要dodo密d嘖!我冇咩經驗,咪問下其他jm既意見囉!真係冇咁既需要既話,我唔想cher得c6太盡嘛!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


19#
發表於 11-10-10 13:34 |只看該作者
angelachuchu 發表於 11-10-8 00:37
最好隔日先dodo, 啲JJ會健康D, 唔使dodo個日就叫c6食鋅既食物,例如蠔可以幫啲JJ活躍D! ...
呢個月我有買兩次蠔比c6食,仲有靚牛,牛扒牛柳牛肉片,乜都齊呀!仲有燉湯,我補佢又補,希望幫到少少啦!


大宅

積分: 3297


20#
發表於 11-10-10 13:56 |只看該作者
回覆 GCgubi 的帖子

我今日都係 DAY-22 同你一樣. 你幾時排卵?
越黎越近揭曉既日子 就 越黎越緊張, 哈哈... 仲有一WEEK 點捱呀... HELP...
好想做媽媽...~!~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo