心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 317


1#
發表於 11-6-10 15:48 |只看該作者
6月頭驗咗有bb, 好開心同老公講 點知佢好冷淡咁問咗幾條問題 叫我諗好先決定要唔要bb 我好唔開心
我地巳經有個囡囡3歲 其實今次係意外 (但佢一向諗住要兩個小朋友, 反而我只想要一個)
佢又超級錫個女喎 總之好煩啦


大宅

積分: 3114


2#
發表於 11-6-10 18:01 |只看該作者
你老公有咩原因要你考慮唔要個bb? 生2個幾好呀, 既然有咗, 如果唔係有咩特別原因就唔好唔要lor!


伯爵府

積分: 16992


3#
發表於 11-6-10 18:28 |只看該作者
好好同老公傾吓, 睇吓咩原因佢唔想要.


子爵府

積分: 13014


4#
發表於 11-6-10 19:15 |只看該作者
你想要的話,真係要好好傾吓.希望你們有個完滿共識啦.


大宅

積分: 2302


5#
發表於 11-6-10 23:48 |只看該作者
大家傾吓啦!其實有兩個小朋友幾好呀!佢哋有伴自己玩,唔冼煩你嘛!


複式洋房

積分: 317


6#
發表於 11-6-11 13:01 |只看該作者
因為而家係我媽咪幫我湊緊囡囡,我老公驚我咪唔想湊多個, 另外佢話得一個可以將最好比晒佢, 如果兩個會分簿啲資源喎


大宅

積分: 1649


7#
發表於 11-6-11 13:28 |只看該作者
我會要亦希望你要, 唔想無左一條生命, 仲要係自己的骨肉

點評

jackylove  講得好!係一條人命好寶貴!  發表於 11-6-19 05:14


禁止發言

積分: 118


8#
發表於 11-6-12 01:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


9#
發表於 11-6-12 02:45 |只看該作者
WCCCCW 發表於 11-6-12 01:49
有BB 係一種緣份

好同意~我同我老公都唔打算要BB既~
所以2隻狗仔都係得一歲多D~
但上天比左呢個BB我~
雖然要我做高齡產婦~
我都唔會放棄佢~
因為我都相信呢D係我同BB既緣份~


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


10#
發表於 11-6-13 00:41 |只看該作者
Chloe囡囡 發表於 11-6-11 13:01
因為而家係我媽咪幫我湊緊囡囡,我老公驚我咪唔想湊多個, 另外佢話得一個可以將最好比晒佢, 如果兩個會分簿 ...
其實2個小朋友所得到o既嘢係一定多過得一個架,傻女

點評

bobobb09  1個小朋友爸爸媽咪較輕鬆 ;兩個小朋友,佢哋有多個陪,同埋可互相照應.  發表於 11-9-12 14:54
namling  何解呢?我都想知吓...thx!  發表於 11-8-23 23:57
風雨同路


伯爵府

積分: 19437


11#
發表於 11-6-16 11:29 |只看該作者
咁多種避孕方法, 點解仲見咁多人"意外有咗?


子爵府

積分: 13243


12#
發表於 11-6-16 16:55 |只看該作者

回覆:有咗bb 但老公唔係好想要

樓主~2個一定比一個好,一個真係好孤獨架,如果無咩特別原因緊係生啦




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


13#
發表於 11-6-16 18:47 |只看該作者
回覆 yk0108 的帖子


點評

yk0108  你係咪反野呀? 想加分吓話?  發表於 11-6-17 01:41


禁止訪問

積分: 11709


14#
發表於 11-6-19 05:00 |只看該作者

引用:我會要亦希望你要,+唔想無左一條生命,+仲要

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7761

畀面勳章


15#
發表於 11-6-19 16:12 |只看該作者
如果負擔得到, 梗係生喇
你唔係想做殺人兇手呀
恭喜你先 ^^


複式洋房

積分: 299


16#
發表於 11-6-20 02:22 |只看該作者
唔好唔開心啦:) 如果你先生見你開心的話就可能會冇晒憂慮~ 你地既心情會影響到個bb架~~
I don't mind living in a small house, I just wish it could be filled with real friends. Welcome to my home  


禁止訪問

積分: 8894

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-6-20 19:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5181


18#
發表於 11-6-21 00:59 |只看該作者
回覆 Ocean11 的帖子

我都好想知.......究竟係乜野情況下的意外...


別墅

積分: 736


19#
發表於 11-6-21 16:33 |只看該作者
回覆 Chloe囡囡 的帖子

我好明白你的心情... 我5月中發現有咗, 係第一胎, 當話係老公知時, 佢話未ready, 唔想要... 我真的好唔開心, 自己係好想要的... 第二日就作小產, 之後一日仲冇埋添... 其實生命真係不在我們的手中... 你先要好好照顧自己的身體同情緒, 再搵過好機會同老公傾下啦! 男人都要d時間消化... 盡力而為, 加油!!!


大宅

積分: 4230


20#
發表於 11-6-23 16:47 |只看該作者
樓主, 唔好推殺小生命, 同你老公傾下啦, 我想生隻蛋都無, 不知幾羨慕你.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo