想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15695


1#
發表於 11-9-20 11:36 |只看該作者
BB剛剛走左, E生話個胚胎唔好, 所以生長唔到
今次好好運, 係自然成孕O既

話說原本已經約好e生, 傾做ivf定iui好
點知o係見e生果朝早, 我循例用紅d綠d CHECK
結果出手乎意料之外......bingo!!
但可能我身體唔好, bb留唔住

我M唔準, 有時個半月, 有時兩個幾月
呢幾個月黎, 日日量體溫, 睇中e

但c6丁丁唔好, 形態得2

請問各位jm, 我應該要iui 定係ivf呢?

我見好多jm話, 如果丁丁形態唔好, iui多數唔成功
我唔想做左2/3次iui, 先做ivf呀
到時身體又傷, 荷包天傷


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-9-20 11:40 |只看該作者

引用:BB剛剛走左,+E生話個胚胎唔好,+所以生長唔

原帖由 Mochamiu 於 11-09-20 發表
BB剛剛走左, E生話個胚胎唔好, 所以生長唔到
今次好好運, 係自然成孕O既
如果可以自然成孕,點解一定要做人工bb走左應先調理身體為先!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-9-20 11:45 |只看該作者
我係你, 未over 35, 只要bingo過, 先捉埋c6, 揾中醫花3-6個月調理好再check c6丁丁, 否則而家做ivf都可能枉然


大宅

積分: 1996


4#
發表於 11-9-20 12:07 |只看該作者
試下搵中醫調理好身體先,可以既話兩公婆一齊睇,加油!

點評

Joball  Agree!!! if you are not over 35, try try sin la!!!  發表於 11-9-20 12:35


大宅

積分: 3685


5#
發表於 11-9-20 13:38 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-20 11:36
BB剛剛走左, E生話個胚胎唔好, 所以生長唔到
今次好好運, 係自然成孕O既

可以的話,兩公婆一齊調理下先,因c6丁丁狀態都好重要!
加油!





伯爵府

積分: 15695


6#
發表於 11-9-20 14:38 |只看該作者
回覆 旖旎 的帖子

我33, 出年一月就34喇


大宅

積分: 1105


7#
發表於 11-9-20 14:55 |只看該作者

回覆:又係人生交叉點o既時候, JM請幫忙

你老公有冇再check?我覺得double check 好d




男爵府

積分: 6885


8#
發表於 11-9-20 15:22 |只看該作者
其實丁丁質素都好睇果日情況,
你不如再驗多次,或者上次心情緊張,訓得唔好都有影響.

如果你可以自然bingo,
咁下次可以試1-2 iui 先,
到時得左咪唔駛做ivf 咁貴.


伯爵府

積分: 15695


9#
發表於 11-9-20 15:24 |只看該作者
回覆 eros_36 的帖子

有呀, 佢7月check左一次, 8月check左一次
2次都fail呀
所以我都唔知點好


伯爵府

積分: 15695


10#
發表於 11-9-20 15:25 |只看該作者
回覆 I_O_U_baby 的帖子

最弊佢驗左2次都唔得呢
咁樣我先擔心呀


伯爵府

積分: 15695


11#
發表於 11-9-20 15:28 |只看該作者
回覆 I_O_U_baby 的帖子

我擔心o既係, 做左2次iui 都fail, 咁到時就無$可以做ivf喇


珍珠宮

積分: 30303


12#
發表於 11-9-20 15:45 |只看該作者

引用:BB剛剛走左,+E生話個胚胎唔好,+所以生長唔

原帖由 Mochamiu 於 11-09-20 發表
BB剛剛走左, E生話個胚胎唔好, 所以生長唔到
今次好好運, 係自然成孕O既
其實你今次成功,調理返好身體應仲好有機會




別墅

積分: 590


13#
發表於 11-9-20 16:20 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

Hi,

我先生形態都是2%, 做了一次iui, 失敗了, 現在看中醫調理, 如果年尾未有, 會check 精子, ok的話會試多次iui, 否則都考慮ivf.


伯爵府

積分: 15695


14#
發表於 11-9-20 16:42 |只看該作者
回覆 2012sum 的帖子

請問你睇左幾耐中e呀


大宅

積分: 3762


15#
發表於 11-9-20 16:58 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-20 15:24
回覆 eros_36 的帖子

有呀, 佢7月check左一次, 8月check左一次
我記得你兩個報告有點不一樣結果. 你先生精子質量是什麼程度, 其實還不太明確嘛.

不如隔三個月驗? 11月? 比較可以看出你先生是一次性還是長期性問題.

如果不想浪費錢, 到時你才決定囉. 這段時間去一齊看看中醫囉.

你fsh如何呢?


別墅

積分: 590


16#
發表於 11-9-20 17:02 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

就快一個月啦, 我先生都一個月, 之前在廣華中醫胡東流看子3次, 後來我又開始看, 於是他同一齊看潘衍東, 對我來說都ok, 我先生就未太大分別, 他會食完藥, 再看多一次, 如果不理想, 他會選擇看廣華.
我想看中醫是要時間的, 所以用3個月就一定要.


別墅

積分: 590


17#
發表於 11-9-20 17:05 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

同埋的醫生話, 精子製造要3個月, 所以起碼要3個月才test


男爵府

積分: 8819


18#
發表於 11-9-20 17:41 |只看該作者
回覆 I_O_U_baby 的帖子

你唔好book住吧!一來您都要休息下,要調理下,二來您原來自然都得架,點解要做呢?
放棄點、先好好調理下身體先吧!


伯爵府

積分: 15695


19#
發表於 11-9-20 18:13 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

我七月驗過血
Estradiol: 81pg/ml
LH: 3.2mlU/ml
FSH: 3.6mlU/ml


大宅

積分: 3762


20#
發表於 11-9-20 18:26 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-20 18:13
回覆 yaya_pig 的帖子

我七月驗過血

FSH都幾好禾. 你唔洗咁急呢... 驗多次丁丁先啦. 唔好俾佢飲酒同夜瞓呀.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo