夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42987


1#
發表於 11-9-16 14:18 |只看該作者
男人結左婚係出面有女人...男人一定唔啱....
不過我睇返呢度既post...發覺好多女既都有問題!

生小朋友之前,係唔係都一定要有個大家都滿意既共識呢???
經濟係唔係都可以負擔得起呢???
亞媽成日都話"貧賤夫妻,百事哀"...好多問題都係由錢而黎....
如果上述既問題都唔先解決好就結婚生仔..真係冇咩好怨咖噃????





子爵府

積分: 14607


2#
發表於 11-9-16 14:28 |只看該作者
回覆 lovelykitty 的帖子

問我, 我實答一定係男人唔岩. 點解? 因為已經結左婚囉. 如果有咩不滿, 就算真係老婆唔岩都好, 你要搵女人, 咪離婚先搵囉. 如果唔係咩叫'結婚', 結婚就係一個對對方既承諾嘛.

點評

kekka  係囉,同意!  發表於 11-9-20 16:54
enjoyeveryday  同意  發表於 11-9-20 08:38
藍烏龜  同意  發表於 11-9-19 17:29
bbcool  同意  發表於 11-9-16 23:55
ahpigg  agree  發表於 11-9-16 20:25
fafacat  同意  發表於 11-9-16 14:41


伯爵府

積分: 17244

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-9-16 14:33 |只看該作者
任何ge 理由都唔應該做成偷食ge籍口


珍珠宮

積分: 42987


4#
發表於 11-9-16 14:34 |只看該作者
mamee 發表於 11-9-16 14:28
回覆 lovelykitty 的帖子

問我, 我實答一定係男人唔岩. 點解? 因為已經結左婚囉. 如果有咩不滿, 就算真係 ...

我同意...不過兩夫婦之間我諗好多都唔係話離就可以離既....
我只係覺得點解之前有得揀既時候,唔好好諗清楚先呢...?
生一個定生兩個...呢d好明顯係可以揀咖啦!
好多都好奇怪..明明生左一個已經對您唔好...錢又唔多...
但係都仲要生第二個黎害人害己...仲害埋個小朋友!

點評

charlotte413  因為佢地中間有和好,以為生左小朋友情況會改善掛....  發表於 11-9-17 01:50


珍珠宮

積分: 42987


5#
發表於 11-9-16 14:35 |只看該作者
寶貝樂樂 發表於 11-9-16 14:33
任何ge 理由都唔應該做成偷食ge籍口

唔係理由...係成因!


男爵府

積分: 6375


6#
發表於 11-9-16 14:53 |只看該作者
邊個男人一開始就宣告偷食,
個個都唔認, 被人揭穿時,
又想享齊人之福

記住, 呢種男人, 唔係老婆想唔想清楚問題,
而係唔理仔女老婆感受
(78歲老公公, 都要拋70多歲妻又棄子40多歲, 有仔女有孫, 真人真事)

臨老入花叢, 激到糖尿妻半條人命,
走左兩年又想返屋企, 仔女都想剷佢走,
依家過時過節, 親友都因為佢唔見面
Do not count your days down!


大宅

積分: 1926


7#
發表於 11-9-16 14:54 |只看該作者
貧賤夫妻真係百事都哀....
咁佢出面有女人....無論係咪結左婚之後都係衰架啦~

係咪結婚之前佢都係咁鐘意拈花惹草先?


男爵府

積分: 6099


8#
發表於 11-9-16 14:59 |只看該作者
lovelykitty 發表於 11-9-16 14:18
男人結左婚係出面有女人...男人一定唔啱....
不過我睇返呢度既post...發覺好多女既都有問題!
我唔覺得一定係男人錯晒

我C6好愛我, 又覺得我好靚, 煮飯好食, 大事專重佢,
佢自己都頂唔順既媽咪, 我都KEEP得好好關係
係出面會專重佢, 佢公司既事會分擔
除左佢脾氣大會吵架, 我從來不擔心小三

係BK都會見到好多C9既問題
1, 生BB之後不喜歡性事
2, 無經濟能力, C6其實會好大壓力, 尤其是好年青就結婚
3, 只係顧住BB, 忽略夫婦之間情趣
4, 只係會話C6既不是, 有好野又唔讚, 唔會話佢知感激佢
5, 不喜歡男家家人, 就算係, 都唔好做到出面囉
6, 結左婚就覺得可以COOL 死個男人, 男人愛妳會痴住妳, 不愛COOL 都COOL 唔住





點評

kikiboy  第5點 >>> 婆媳版成日見到有人鬧男家家人尤其是奶奶鬧得好毒, 睇到好驚.  發表於 11-9-16 15:20


珍珠宮

積分: 42987


9#
發表於 11-9-16 15:01 |只看該作者
fafacat 發表於 11-9-16 14:53
邊個男人一開始就宣告偷食,
個個都唔認, 被人揭穿時,
又想享齊人之福

唉...真係咩人都有....!
男人我地好難管得到...不過都要為自己多想想...
往後既生活係唔係自己想要既呢....
真係唔好咩事都係事後先黎怨....怨真係解決唔到問題!
由其係已經有哂小朋友


珍珠宮

積分: 37389


10#
發表於 11-9-16 15:02 |只看該作者
本帖最後由 MrsSingSing 於 11-9-16 15:15 編輯

結婚生仔時男既唔係俾個女既持槍或利刀威逼??......男女都有錯~

的確係有女仔為結婚為想男人收心養性,用生bb黎俾壓力,咁樣係好錯..........但男既真係冇責任?佢唔想結唔想做爸爸住,覺得未係時候可以同女仔講清楚,諗方法解決~
但好多男人知道自己唔愛呢個女人,又養唔起都答應結婚生仔,係因為唔想俾人覺得係衰人.....好啦,俾人地''幸福''的家後,又出去搞女人,又話壓力大,多多藉口搞到離婚~
之後又怪女仔用個肚逼佢,又乜又物,個女仔大肚都係佢搞成ga喎....唔想負責任早講嘛,做咩答應同人結婚生仔先??
至於婚前婚後的經濟問題,兩個人真係有愛,又點會覺得係問題吖???
"貧賤夫妻百事哀"啫...唔係''貧賤夫妻必分開嘛''又係藉口囉,少少考驗都受唔起,即係錯配~

最近有個fd就係咁搞緊離婚......唉,當時又唔聽人勸.......
所以做女仔真係要聰明d,唔好成日以為結婚就一定係開心幸福,勉強真係冇幸福~

點評

Angelbox  Agree!  發表於 11-9-16 23:30


珍珠宮

積分: 42987


11#
發表於 11-9-16 15:09 |只看該作者
本帖最後由 lovelykitty 於 11-9-16 15:11 編輯
07mama 發表於 11-9-16 14:59
我唔覺得一定係男人錯晒

我C6好愛我, 又覺得我好靚, 煮飯好食, 大事專重佢,

唔係錯哂既..但係之前d 太太講得好啱....
既然想搵另一個就應該結束左先開始!

要追尋自己既夢想.冇錯對..最緊要知做緊咩事!唔好後悔!

至於您所講係BK都會見到好多C9既問題,我非常同意..
1, 生]BB



之後不喜歡性事...如果係我都會接受唔到!
2, 無經濟能力, C6其實會好大壓力, 尤其是好年青就結婚....如果係我,我情願拍挂拖先都唔會結婚住!
3, 只係顧住]BB



, 忽略夫婦之間情趣...呢個就係佢地常常認為好合理既理由,
4, 只係會話C6既不是, 有好野又唔讚, 唔會話佢知感激佢
5, 不喜歡男家家人, 就算係, 都唔好做到出面囉....同意!我都明好時對方既屋企人唔易相處.不過如果唔係一齊住既就最多做多d門面功夫囉..但係我聽過有d女人會話.我係咁咖喇..我為咩要就佢地呀!..
6, 結左婚就覺得可以COOL 死個男人, 男人愛妳會痴住妳, 不愛COOL 都COOL 唔住...由其係呢樣唔比,果樣唔比..又成日check住佢..只會令佢反抗愈大.

點評

gk678  第四點無評語既? 我中左喎, 你點睇呀?  發表於 11-9-16 15:47


男爵府

積分: 6099


12#
發表於 11-9-16 15:11 |只看該作者
我明, 有D男人真係好衰, 不過呢D衰男人唔要都擺

但係大多數情況係, 一隻手掌拍唔響
我地只係見到個結果有小三, 當中既起因係咩?

我有好多男仔朋友, 其中出軌既多數本性唔壞
佢地背叛人, 但自己就比誰都要傷心, 有邊個想傷害晒身邊至親

點評

lovelykitty  good...我就係咁覺得喇!  發表於 11-9-16 15:12


子爵府

積分: 10773


13#
發表於 11-9-16 15:12 |只看該作者
承諾?? 如果係因為有BB而結既婚, 對於男人黎講係被屈的, 除非大家本身已有共識. 佢地會覺得係個女人為咗結婚而令到自己有BB的, 所以對於呢張所謂既結婚証書對佢地黎講只係一張紙而已. 又怎會有承諾呢?? 男人信得過??豬"那"都會上樹啦. 還有生活是現實的, 無錢尚可結婚, 但無錢勉強要BB就係一種負累一種負擔, 現實就係錢錢錢, 飲水都要錢喇. 離婚?? 算罷, 天下烏鴉一樣黑, 女人知, 男人都知, 除非佢地搵到一個完全唔駛佢地負擔既女人, 在未搵到之前佢地點會放過你, 既然已經"取"咗你喇, 又有個BB鎖住你, 家中有一個唔駛錢養既超級工人, 為乜事要離婚呀?? 梗係搵到先算啦. 男人都是自私的!!


子爵府

積分: 14607


14#
發表於 11-9-16 15:36 |只看該作者
07mama 發表於 11-9-16 14:59
我唔覺得一定係男人錯晒

我C6好愛我, 又覺得我好靚, 煮飯好食, 大事專重佢,
我情況其實同你差唔多, 但我都唔敢包有無小三一日.
始終我覺得變心呢家野, 係無得講. 一個人要變, 可以將所有看似係好既野既講成壞都得. 平時好關心佢, 可以講成你管佢; 俾自由佢呢又可以講成你唔關心; 最抵C, 仲可以講埋"我希望搵番初戀既感覺/新鮮感"...頂, 真係一萬個藉口都有, 講到底咩即係變左心.

所以, 做好自己當然係好, 但我最後, 仍然會每日祝願無人睇上我個肥老公, 同我爭囉, 呵呵


男爵府

積分: 6099


15#
發表於 11-9-16 16:05 |只看該作者
mamee 發表於 11-9-16 15:36
我情況其實同你差唔多, 但我都唔敢包有無小三一日.
始終我覺得變心呢家野, 係無得講. 一個人要變, 可以將所 ...
無錯, 我認同, 所以我只是不擔心, 但不是說他一定不會有
因為我明白世界上無一件事可以保證, 更何況人的心意
世事千變萬化, 就算無小三, 都敵不過生老病死
一樣有機會一個人度如生, 所以獨立自主是最重要

點評

fafacat  同意!  發表於 11-9-16 19:05


珍珠宮

積分: 45284


16#
發表於 11-9-16 16:41 |只看該作者
其實女人都會出軌,只不過係男人要尊嚴,唔會同人講,收埋向個心入面,我身邊有幾個男性朋友都係個老婆有第三者,仲要係離左婚幾個月先至講番(酒後吐真言,仲喊到豬頭咁)總之一句到尾,感情係雙向既,少d埋怨,多d包容,鼓勵,有幾句歌言我覺得好岩:HONEY, 我想你知道世事唔係每一件都係
你諗得咁美好 年紀輕輕O既你又點會想得到真愛只會出現O係螢光幕度
你愛我幾多 我又點會唔知道
O係付出既同又試下企嚮我O既角度
睇一睇 諗一諗 唔好再咁糊塗
唔好再為小事 煩惱 好唔好

點評

fafacat  小事變大事, 要每件解決, 又要知眼額, 又要醒目, 又要溫柔, 又要幫到手  發表於 11-9-16 19:09


大宅

積分: 2873


17#
發表於 11-9-16 18:51 |只看該作者

引用:Quote:寶貝樂樂+發表於+11-9-16+14:33+任何

原帖由 lovelykitty 於 11-09-16 發表
唔係理由...係成因!
絕對同意




男爵府

積分: 6375


18#
發表於 11-9-16 19:15 |只看該作者
引用NDW, 基督徒對婚姻與離婚決定的回應

馬太福音: 6
32 這 都 是 外 邦 人 所 求 的 , 你 們 需 用 的 這 一 切 東 西 , 你 們 的 天 父 是 知 道 的 。
33 你 們 要 先 求 他 的 國 和 他 的 義 , 這 些 東 西 都 要 加 給 你 們 了 。
34 所 以 , 不 要 為 明 天 憂 慮 , 因 為 明 天 自 有 明 天 的 憂 慮 ; 一 天 的 難 處 一 天 當 就 夠 了 。

天父會加給我們的需用的東西未必是我們看為需要的,但一定是天父看為是我們需用的。原來,天父要求我們先了解祂的心思意念。而不是先求我們信想要的那屬世思想想要的好東西。

神通過聖經訓練我們或教我們,使我們憑著希望作決策,或以 希望 為我們作決策的基礎。
例如,我常聽人們說: 不想孩子在單親環境下長大, 但現在爸媽沒有愛,(或有第三者外遇、或有性格不合,或有婚姻關系上的磨擦等等原因),這樣的家庭環境長大對孩子好嗎?! 覺得比單親更差呢, .....

My response to this saying:
是的,從這層面來看的確是。
不過,我看到更多層面:如果一對夫婦離婚,就根本沒有機會能給到孩子得到最好的家庭環境來長大。

我們基督徒慾望得到那最好的,要驅動取得那最佳的,最美好的。

我們不採取任何低於這一個美好指標的上等的福分。

這正是激勵我始初願意相信神和剛剛開始相信基督的欲望。

如果我們根據神的想法做到這一點,沒有離婚。

那麼我們做決策的基礎就不是取其於哪一個是比較少傷害我們孩子的。

而是我們的決策是基於,盼望我們能彼此相愛,創造最好的家庭環境來給我們的孩子來成長。

所以,從此例子,我看到我們基督徒思想的確與熟世思想有分別。我們憑著希望做決策,追求那上等的。
Do not count your days down!


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-9-16 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4114

叻叻勳章


20#
發表於 11-9-20 02:13 |只看該作者

回覆:07mama 的帖子

佢地傷心??點及對方俾佢出賣背叛咁hurt呀,就算唔愛,都唔應該做d咁既野去傷害人地囉。



點評

yyysun  呢D咪就係自私羅!  發表於 11-9-20 02:50

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo