婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


1#
發表於 11-9-19 00:31 |只看該作者
今晚帶完仔仔接C6返屋企...C6餵佢食鹅肉62就話呢D唔比得佢食...
話完頂住個胃夜晚訓覺消化唔到...
但62又係咁餵佢食尤魚絲同糖比佢食mouth:

今晚仔仔7點幾先訓醒晏覺...諗住比佢食飯...
點知仔仔要扭食奶...6299又即刻開比佢食...
62仲話夜晚係食奶...正餐食飯呢D係日頭食...
我真係想問下晚餐唔係正餐咩


大宅

積分: 2019


2#
發表於 11-9-19 02:14 |只看該作者

回覆:神又係你,鬼又係你!!!

尤魚絲?糖?請問你仔仔幾大?晚餐當然要食飯啦~




伯爵府

積分: 16757


3#
發表於 11-9-19 09:36 |只看該作者
我見99餐前比BB食零食都好扯火架!
比餸佢食之後又叫佢飲水, 一啖餸, 飲一次水!
咁仲駛食飯O既!!!
真係好想問佢有無腦!!


大宅

積分: 3485

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-19 10:17 |只看該作者
唉, 老人家湊仔就係咁衰ga啦, 自己做就得, 人地做就有問題


珍珠宮

積分: 47280


5#
發表於 11-9-19 10:21 |只看該作者


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


6#
發表於 11-9-19 15:08 |只看該作者

回覆 回覆:Coku的帖子

我仔仔就嚟2歲呀!




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


7#
發表於 11-9-19 15:11 |只看該作者

回覆 回覆:shpfamily的帖子

99有時餵佢食飯都係咁,食食下就比水佢飲 搞到習慣晒,有時我餵佢食到一半都要比小小水佢飲
最煩係我個仔唔肯食飯既人,但佢一要奶6299就比佢




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


8#
發表於 11-9-19 15:12 |只看該作者

回覆 回覆:laurettata的帖子

完全認同




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo