婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 156


1#
發表於 11-9-18 22:18 |只看該作者
我家小b今年七月出世,全家人都當佢係寶,個焦點放晒係佢到,但係我就唔想咁囉,因為我覺得咁樣會好大壓力。

好似最近小b去唔到便便,我一話試下比開奶茶佢飲,我兩個姑奶諗都唔諗就走去買黎煲,我睇到咁我一d都唔開心,我老公即刻話我"人地幫你煲埋唔該都無聲,仲要發牢騷。

又好似琴日,我細姑奶打比我老公,咁啱小b係度扭緊眼瞓,十分鐘後,我大姑奶打比我老公,問小b點,仲咩扭計,好彩我老公有點唔內煩答佢"扭眼瞓咋嗎,係咁啦"

其實我老公一向都好聽佢兩個家姐話,佢地成日都會為湊小b而比好多意見,起初我都會聽佢地講,慢慢就開始覺得佢地唔係啱晒,所以開始唔聽,當然我老公就覺得我係針對緊佢地。

我開始唔想見我口d姑奶好煩,甚至唔想比小b見佢地,每次見我都十問九唔應?

請問有無人可以賜教?




禁止訪問

積分: 217


2#
發表於 11-9-18 22:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 217


3#
發表於 11-9-18 22:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 16954


4#
發表於 11-9-18 22:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7119


5#
發表於 11-9-18 22:37 |只看該作者

回覆:我會唔會有病,係咪需要睇醫生?

如果你有時會無啦啦喊就可能係depression,要睇e生




複式洋房

積分: 156


6#
發表於 11-9-18 22:54 |只看該作者

回覆:美亞 的帖子

同意,有時係熱心過頭,好似忘記左個小朋友係有亞媽,佢唔係孤兒。

好多時候佢地未問過我,就叫我老公點做,呢個行為令我覚得好討厭,咩都要照佢地意思做........




大宅

積分: 4672


7#
發表於 11-9-18 23:04 |只看該作者
你2個姑奶係咪未有小朋友架???


複式洋房

積分: 156


8#
發表於 11-9-18 23:50 |只看該作者

回覆:sibylyau 的帖子

細姑奶有,佢個仔已經出來做事。大姑奶就無結婚,所以突然間有個咁細,大家都會好關心




大宅

積分: 4672


9#
發表於 11-9-18 23:53 |只看該作者
我諗佢地都係過份關心, 今人有壓力都吾知, 變成左今人討厭又吾知...

可能佢又知你第一胎, 好多野都吾識...

算啦, 吾岩既, 你咪吾好聽囉, 同你老公有時都覺得你2個姑奶煩...


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


10#
發表於 11-9-19 00:07 |只看該作者

回覆:我會唔會有病,係咪需要睇醫生?

細路仔多人錫多人關心係有福氣呀!唔好諗埋一邊啦!我都好緊張我妹妹d 仔女架,都係錫佢地啫,凡事多面睇自己都開心d。



點評

amy-apple  agree!  發表於 11-9-19 00:09


伯爵府

積分: 16757


11#
發表於 11-9-19 09:47 |只看該作者
D姑9 係煩D.
你可以去鍛鍊下EQ 先.


大宅

積分: 1042


12#
發表於 11-9-19 13:34 |只看該作者

我會唔會有病,係咪需要睇醫生?

佢地疼惜bb姐,等於你都緊張自己個b甘,唔好諗甘多放鬆d啦!




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-19 13:44 |只看該作者
我記得嗰時我囡出世冇耐, 我都會覺得99佢哋唔嚟係最好, 唔鐘意佢哋同我囡玩, 而家諗番可能係有少少depression, 要慢慢放開呢, 唔好唔開心


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


14#
發表於 11-9-19 14:03 |只看該作者

回覆:我會唔會有病,係咪需要睇醫生?

有句話「意見接受 態度照舊」放鬆一些 你是孩子的榜樣 你將來也要教孩子如何面對壓力 加油媽媽




侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 11-9-19 14:07 |只看該作者
佢地都出於好意啫...你唔好咁放上心就ok啦


禁止訪問

積分: 3374


16#
發表於 11-9-19 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3341


17#
發表於 11-9-19 14:23 |只看該作者


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


18#
發表於 11-9-19 14:43 |只看該作者
佢地對你個B漠不關心果時你又會諗佢地冷血無情既O者.

睇開D, 個B多人錫係好事, 如果佢地D方法你唔多合心水咪開心見誠講囉,
你係BB亞媽,最後俾咩亞B飲落肚仔既,係由你決定的


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


19#
發表於 11-9-19 15:13 |只看該作者

回覆:我會唔會有病,係咪需要睇醫生?

第一胎唔等同於唔識湊,自己個b自己最了解,你只可表現好tough,佢地一教你就回答一句就夠,等佢地知道你已安排好,但預左唔可以叫佢地幫忙,我病左都唔叫99帮咖,99都唔敢多事。




男爵府

積分: 5301


20#
發表於 11-9-19 22:29 |只看該作者
其實bb多人鍚應該開心, 如果bb無人鍚就可憐仔啦
你兩個姑9自己都有生活有野忙, 仍然分時間去照顧你同你老公, 佢地都好好. 如果你唔改變, 恐怕會影響老公對你既感覺, 始終果d係佢既家人, 你鍚你老公就應該試下同佢相處

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo