婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1852


1#
發表於 11-9-11 09:10 |只看該作者
兩個仔都係佢生,點解成日喺大仔面前話二仔唔好?成日聽,好煩!

佢又成日講人哋壞話,居心何在?




子爵府

積分: 11754


2#
發表於 11-9-11 13:26 |只看該作者
佢係得大仔面前講, 背後一樣講2仔壞話, 是非做人情, 唔係D 99有咩好講, 唔通佢會識講天文地理, 還要加鹽加糟加鼓油, 驚C唔夠精彩, 最好唔好答咀, 等佢自己無癮....


子爵府

積分: 11754


3#
發表於 11-9-11 13:27 |只看該作者
本帖最後由 lau 於 11-9-11 13:27 編輯

SORRY, 重覆..


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-9-11 13:28 |只看該作者


侯爵府

積分: 22884


5#
發表於 11-9-11 13:41 |只看該作者
我嗰個專係c6面前數佢大佬。

點評

t8480552  我果個都係  發表於 11-9-12 02:03


水晶宮

積分: 57108


6#
發表於 11-9-11 19:44 |只看該作者
無野好講...攪野來講...


珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 11-9-11 20:33 |只看該作者
唉!又一個攪到下一代不和的老人家.


大宅

積分: 1307


8#
發表於 11-9-11 21:18 |只看該作者
D 99冇野做搵野講... 好似D師奶講八卦咁,O係呢個度話A師奶唔好,O係A師奶度話B師奶唔好咁...

如果大仔唔信佢,知道佢阿媽係點咪得囉,唔係就好麻煩


大宅

積分: 1852


9#
發表於 11-9-11 23:34 |只看該作者

回覆:奶奶成日喺大仔面前話二仔唔好

每次佢講我都不會出聲,但佢都可以繼續講的,好enjoy. 佩服!



點評

Ocean11  exactly!!! 佢根本唔aware人地有無理佢, 只求盡訴心中情.  發表於 11-9-12 09:29


珍珠宮

積分: 37818


10#
發表於 11-9-12 05:57 |只看該作者


伯爵府

積分: 19437


11#
發表於 11-9-12 09:28 |只看該作者
呢D99咪唔識做人LAW!

我99都一樣, 係我老公面前就數佢細仔同個女(即係叔仔同姑仔), 平時已經無咩點見, 見到面只會不停數呢數路, 好想同佢講: 呀99, 大家已經好少見面, 唔該你講返D有QUALITY嘅嘢啦!!! 仲有, 你係我地面前數佢兩個, 其實大家都唸到, 你咪係佢地面前又咪係咁數我地?! :;pppp::;pppp::;pppp:


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-12 10:22 |只看該作者
我冇聽過佢係我地面前數另外一個仔呀...但係我知佢係其他人面前有數我老公囉...

點評

Ocean11  妖,白痴! 仔係佢自己嘅,點解要同外人數自己個仔? =佢唔識教仔???  發表於 11-9-12 10:24


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-12 10:57 |只看該作者

回覆:irisleung7 的帖子

可能99 平時無得呻, 只好見到你先生就勁呻囉...




子爵府

積分: 13936

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-12 12:16 |只看該作者
99數衰自己個仔原因得一個就係$,係佢地心目中邊個有$邊個就係好兒女,係一間屋入面永遠有 $果個都係最話事果個,大家聽完就算唔好咁上心,千其唔好撐佢一齊去數衰D兄弟姊妹,其實佢同你講即係想借你把口,最終衰左有事佢可以置身事外。



大宅

積分: 2061


15#
發表於 11-9-12 12:57 |只看該作者
montana 發表於 11-9-12 12:16
99數衰自己個仔原因得一個就係$,係佢地心目中邊個有$邊個就係好兒女,係一間屋入面永遠有 $果個都係最話事果 ...

講得好...


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-9-12 13:15 |只看該作者
係唔係女人年紀越大越麻煩,

老耆除咗講事非,

真係冇嘢好做


珍珠宮

積分: 49821


17#
發表於 11-9-12 13:53 |只看該作者
屋企同辦公室一樣,都系咁政治,有d人講d野出黎系有目的,想借人把口講出去,做佢代言人,如果講出去,有乜事就懶系你講既,所以唔好理佢地,一家唔知一家事
不過,通常邊個比家用最多,佢未話果個最好,因為HK系一個冇錢唔得既地方,高消費地區


男爵府

積分: 7181


18#
發表於 11-9-19 03:58 |只看該作者

回覆:irisleung7 的帖子

低能!本性難改




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


19#
發表於 11-9-19 16:21 |只看該作者

奶奶成日喺大仔面前話二仔唔好

我62未又係咁,係我c6面前講佢細仔壞話,又係細仔老婆面前講我地




大宅

積分: 4672


20#
發表於 11-9-19 18:52 |只看該作者
montana 發表於 11-9-12 12:16
99數衰自己個仔原因得一個就係$,係佢地心目中邊個有$邊個就係好兒女,係一間屋入面永遠有 $果個都係最話事果 ...
讚成....有錢就大晒....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo