想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1843


1#
發表於 11-9-30 08:03 |只看該作者
今日排卵後day 11,用左紅d,晨尿!會唔會m前係咁?
myphoto.jpg




大宅

積分: 2362

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-9-30 08:06 |只看該作者

引用:今日排卵後day 11,用左紅d,晨尿!會唔會m前

原帖由 Bearstar 於 11-09-30 發表
今日排卵後day 11,用左紅d,晨尿!會唔會m前係咁?
用堆埋綠d




大宅

積分: 1843


3#
發表於 11-9-30 08:08 |只看該作者

回覆:我係唔係有機bingo?

要明早啦!好心急!我上次小X,三個月無左,今次第三cycle!




大宅

積分: 3358


4#
發表於 11-9-30 08:20 |只看該作者

回覆:我係唔係有機bingo?

紅d check bingo不能作準,我上個月m come前都係咁,空歡喜一埸
所以建議你用埋其他check





大宅

積分: 1843


5#
發表於 11-9-30 08:28 |只看該作者

回覆:kawaiibebe 的帖子

灰晒!咁無咩機!




男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-30 08:29 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

你用埋綠d ar!!




大宅

積分: 3358


7#
發表於 11-9-30 08:33 |只看該作者

引用:灰晒!咁無咩機! +

原帖由 Bearstar 於 11-09-30 發表
灰晒!咁無咩機!
咁又唔好冇心機人哋話如用紅d check bingo,每日越來越深色,就好有機,可能你係架!祝好孕!




大宅

積分: 2362

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-9-30 09:19 |只看該作者
我都係排卵後DAY 11 已經CHECK 到6D 有色
所以我覺得如果有綠D可以同埋黎CHECK
橫掂唔CHECK 個心都唔安樂咁架啦


大宅

積分: 1843


9#
發表於 11-9-30 09:42 |只看該作者

回覆:loklok200866 的帖子

無咩啦綠d!想肯定d先




大宅

積分: 1843


10#
發表於 11-9-30 09:43 |只看該作者

回覆:loklok200866 的帖子

恭喜呀!希望一齊中




別墅

積分: 645


11#
發表於 11-9-30 10:20 |只看該作者
kawaiibebe 發表於 11-9-30 08:33
咁又唔好冇心機人哋話如用紅d check bingo,每日越來越深色,就好有機,可能你係架!祝好孕!: ...

我今日係排卵後第18日...排卵後紅d一直keep住50%紅....前晚到今日紅d突然好深色...但係用cb-digital check又唔中...咁係咪快要黎m??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo